AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg trenger en kur mot det å blir for våt! Jeg er alvorlig desperat! Mange sier det er deilig når jenten er våt, helt greit, men når verken hun eller han kjenner noe så er det overhodet ingenting deilig med det! Jeg har ALDRI hatt problemer med slikt før! Og aner ikke hva jeg skal gjøre! Sexlivet mitt er ØDELAGT! Vær så snill, si at noen har råd - medsiner, what ever!
eriden Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Kanskje dette hjelper? http://www.doktoronline.no/wacms/print.wa2?DocumentId=11456
Clevion Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Dama mi blir veeeeldig våt, og det er egentlig bare fint
Pialill Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Ha et håndkle i nærheten, tørk en gang i blant, null stress
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Tror du skal være glad for at det er vått, og ikke tørt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Jeg trenger en kur mot det å blir for våt! Jeg er alvorlig desperat! Mange sier det er deilig når jenten er våt, helt greit, men når verken hun eller han kjenner noe så er det overhodet ingenting deilig med det! Jeg har ALDRI hatt problemer med slikt før! Og aner ikke hva jeg skal gjøre! Sexlivet mitt er ØDELAGT! Vær så snill, si at noen har råd - medsiner, what ever! Våthet ødelegger ikke følsomheten. Bare tull. Mulig du er lite følsom, følsomheten varierer fra person til person. Men det hadde du i såfall vært tørr også... Normalt sett blir man mer følsom jo mer opphisset man er. Og da gjerne veldig våt pga sterk opphisselse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå