AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Er det noen her som liker/pleier å suge tær?
Knirke Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Not my cup of tea... Men hvis han liker det så er det helt greit! :gjeiper:
Silfen Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Tær er det ekleste- snakk om moodkiller om noen begynner å pelle på tærene mine. 1
LittleJ Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Tær og navler er ekkelt! Hadde gubben min begynt på no sånt hadde han mest sannsynlig fått seg et tupp! Nå deler vi heldigvis den meninga =P
hanblogger Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Jeg har aldri forsøkt :-) hilsen voksen gift mann! faktisk har jeg alltid tenkt på føtter som ekkelt, selv om min kones føtter er langt fra ekle. Men i fjor sommer masserte jeg føttene hennes med kokosolje en solvarm kveld. Det var da jeg til min store overraskelse syntes jeg det var svært sexy, særlig tærne, og kanskje mest det at hun likte det så godt.. Jeg tror faktisk at jeg kan syntes det er sexy å suge tær, om hun nyter det. Åpen for alt :-) 1
skreppamedleppa Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Fotmassasje og punktmasasje blir ofte foretatt i heimen til stor suksess, kanskje ikke så rart siden foten har mer enn syv tusen fem hundre nerve-avslutninger aktivt koblet med hele kroppen. Det er en deilig glede både å gi og mota. Jeg selv liker ikke å slikke tær, men etter å ha kjent hvor deilig det er når jeg klarer å slappe av og nyte det når han gjør det på meg så er jeg glad for at mine føtter og tær komplekser er under stadig forminsking.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå