Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

1. Hvor gammel er du? 22

2. Hvor mange barn har du? 1

3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 20

4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 24

5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? sammen enda

6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) skulle ha ventet til etter utdannelsen, men verpesyken tok overhånd :sjenert:

Endret av sjøhest
Videoannonse
Annonse
Gjest frøken am
Skrevet

1. Hvor gammel er du?

2. Hvor mange barn har du?

3. Hvor gammel var du da du fikk barn?

4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med?

5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann?

6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv)

Er 20 år.

Har 1 barn.

Var 20 da jeg fikk henne, 19 da jeg ble gravid.

Mannen er 32.

Vi er sammen enda.

Jeg skulle ventet, ærlig talt. Jeg elsker henne høyere enn himmelen, men jeg trodde jeg var klar for å gi slipp på moroa. Noe jeg ikke var...i tillegg har det vært litt trøblete med barnefaren og det har derfor føltes ekstra tungt å ikke kunne kjenne på friheten til å gjøre som jeg kunne før.

Men utdanningen står bare på vent! Når hun begynner i bhg blir det skole og jobb.

Skrevet

1. Hvor gammel er du? 30

2. Hvor mange barn har du? 2

3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 27 og 30

4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 32 og 35

Framdeles sambuarar

6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv)

Er veldig glad for at me fekk barn når me fekk. Me var begge ferdige med utdanning, og har fast jobb. Hadde ikkje behov for å reise/'vere fri' meir. Me valgte å få første barn samtidig med husbygging, og det var slitsomt, men me er glad me no er ferdig med huset, og har 2 små.

Skrevet

1. Hvor gammel er du? 35

3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 32

4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 32

5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Vi er sammen

6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv)Var veldig klar, følte ikke jeg forsaket noe ved å få barn. Har riktignok savnet litt det å kunne være spontan og reise dit man vil. Vi har reist lite med barna til nå, så det føles sikkert bedre når vi får prøvd det litt mer.

Skrevet

1. Hvor gammel er du? 28

3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 27

4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 28,5

5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? sammen enda

6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? Jeg var ekstremt klar, og hun var veldig planlagt (4 IVF-forsøk), men allikevel er det ting man savner fra livet før barn. For meg er de tingene så små at de ikke betyr noe i den store sammenhengen. Jeg er ferdig utdannet med stabil jobb, vi har hus og bil og alt det der.

Skrevet (endret)

1. Hvor gammel er du?

Jeg er 27 år.

2. Hvor mange barn har du?

Jeg har to barn.

3. Hvor gammel var du da du fikk barn?

Jeg hadde akkurat fylt 19 år, og jeg var 23 år med nr to.

4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med?

Faren til mitt første barn var 24 år. Mannen min var 25 år da jeg fødte mitt andre barn.

Er gift med faren til mitt andre barn.

Jeg fikk tatt siste eksamen på videregående etter fødselen med min første. Ellers har jeg ikke fått gjort mer med utdanning etter jeg fikk barn. Men jeg har ennå tid til etterutdanning, og jeg angrer ikke på noe. Men merker såklart at det er lettere å være mamma til eldre man blir selv og nr to var planlagt. Vi har eget hus på landet, hver vår bil, jobb, og alt er på plass:) Godt:)

Endret av annma25
AnonymBruker
Skrevet

1. Hvor gammel er du? 24

3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 21 og 23

4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 24 når vi fikk første

5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Vi er sammen enda

6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Veldig fornøyd med tidspunktet vi fikk barn, ingenting jeg skulle ha gjort i ettertid som jeg ikke har fått til.

AnonymBruker
Skrevet

1. Hvor gammel er du? 36

3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 33

4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 38

5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Vi er sammen

6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Jeg tenker at det alltid vil være ting man gjerne skulle gjort, men jeg angrer ikke på at jeg fikk barn når jeg fikk barn. H*n er en velsignelse i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...