KristinL Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 2. Hvor mange barn har du? 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv)
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 1. 23 2. 2 3. 16 1/2 første, andre var det to måneder igjen til jeg ble 18. 4. han var 18 første gang, andre gang han ble far var han 20 5. vi er ikke sammen nei. 6. mye man akulle gjort, men føler ikke jeg har gått blipp av så mye. =) fornøyd med åssen ting er.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 26 2. Hvor mange barn har du? 1 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 23 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 27 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Vi er fortsatt sammen. 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv). Jeg burde ventet til jeg fikk meg noe mer utdannelse, fast jobb, samt at jeg kunne ha reist mer alene med mannen.
*netta* Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 2. Hvor mange barn har du? 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) 25 snart 2 23 23 nei nå har jeg en ny mann og han har en datter fra før. Han er 33 og vi skal ha en sønn i juni Jeg føler jeg har gjort det jeg hadde mulighet til, kan alltids fikse på ting selv om man har barn Min sønn har gjort livet mye mer betydningsfullt enn det var fra før!!! Alle burde få barn når de føler seg klar for det :D
Wanita Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 27 2. Hvor mange barn har du? 1 (ønsket om nr. 2 er stort) 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 23 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 34 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Ja 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Ja, jeg har fått gjort det jeg vil. Selvfølgelig er det mulig det hadde blitt flere reiser om vi ikke hadde fått barn. Men likevel har det da blitt litt, og jeg er veldig fornøyd med å ha barn i mitt liv.
Britt Banditt Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 26 2. Hvor mange barn har du? Ett 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 24 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 34 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Vi er fortsatt sammen 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Føler forsåvidt ikke noe spesielt savn, nei
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 se tråden her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=525823&st=0
Heidipia Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 1. 33 2. 3 barn 3. 23 4. 22 5. Ja 6. Js føler jeg har fått gjort det jeg ønsker
KristinL Skrevet 16. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2012 se tråden her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=525823&st=0 Om du hadde lest startinnlegget hadde du sett at jeg lurer på litt mer enn bare hvor gamle folk var når de fikk barn
Gjest HunterLady Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 (endret) 1. Hvor gammel er du? 24 2. Hvor mange barn har du? 1 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 22 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? Han er nå 28 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Jeg er alene 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Jeg hadde hatt det lettere dersom jeg ventet til etter utdannelsen, men angrer aldri et sekund og har fått gjort mer enn jeg ønsket meg i livet til nå. Endret 16. april 2012 av HunterLady
Snuppelupp ! Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 2. Hvor mange barn har du? 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) 1. 29 2. Snart tre 3. 21 med første og 26 med andre 4. 23 og 28 5. Vi er sammen enda 6. Ja
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 29 år 2. Hvor mange barn har du? 2 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 20 og 23 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 21 og 27 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Jeg har barn med to menn. Min nåværende samboer har vært i livet mitt siden jeg var 21 år gammel. 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Nei, jeg burde ha ventet. Ikke misforstå, jeg liker livet mitt. Men utdannelse har jeg ikke klart å ta.
Gjest loren Skrevet 16. april 2012 #13 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 26 2. Hvor mange barn har du? 1 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 22 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 22 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? sammen med en ny mann 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) jobber med saken, reiser med og uten barn i inn- og utland, jobber med det jeg liker, og er ferdig utdannet neste vår, aldri følt barnet som en hindring.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. april 2012 #14 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? Jeg er 44. 2. Hvor mange barn har du? 2 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? Jeg var 20 og 24. 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? Han var 27 da førstemann ble født, 31 da andre ble født. 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Nei, vi er skilt. Begge har ny partner. 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Barna har aldri hindret meg i å gjøre det jeg ønsker. Det er heller økonomi som har stoppet de største drømmene.
Gjest Kvinne 43 Skrevet 16. april 2012 #15 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 43 år 2. Hvor mange barn har du? 5 barn 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 17, 21, 24, 35 37 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? Like gammel som meg 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Vi er skilt og jeg har bodd alene de siste 5 årene 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Jeg skulle gjerne hatt en skikkelig utdannelse, men har tatt endel fag opp igjennom årene og har en ok jobb nå. Har også reist, men mest på familieferier...og det er helt ok. 0
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2012 #16 Skrevet 16. april 2012 1. Hvor gammel er du? 20 2. Hvor mange barn har du? 1 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 20 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 21 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Forlovet med barnefar 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Hadde vel egentlig tenkt at jeg skulle vært ferdig med utdannelsen før jeg fikk barn, men slik ble det visst ikke. Føler ikke jeg har mistet ungdomstiden, savner det egentlig ikke - nyter livet som det er. Har fått nye verdier og livet er mye mer innholdsrikt og verdifullt nå etter jeg ble mamma. Føler ting har falt på plass for meg: eier leilighet, forlovet, mamma og begynner studiene til høsten Selv om ting ikke går som planlagt, betyr det ikke at det ikke kan gå din vei!
Gjest Eurodice Skrevet 17. april 2012 #19 Skrevet 17. april 2012 (endret) 1. Hvor gammel er du? Hemmelig 2. Hvor mange barn har du? 5 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? 20, 21, 22, 24 (nesten 25), 28 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? 31 da nr. 1 ble født 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Han er død, har ingen ny mann 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Nei. Prioriteringene ble nok annerledes. Jeg fikk ikke den utdannelsen jeg hadde mest lyst til. Endret 17. april 2012 av Arabella
SummerJoy Skrevet 17. april 2012 #20 Skrevet 17. april 2012 (endret) 1. Hvor gammel er du? 29 år 2. Hvor mange barn har du? To 3. Hvor gammel var du da du fikk barn? Var 25 da jeg fikk første, og 27 da jeg fikk andre. 4. Hvor gammel var mannen du fikk barn med? Han er et år eldre enn meg, så han var 26 da vi fikk vår første 5. Er du og barnefar sammen enda eller har du ny mann? Vi er sammen enda ja. 6. Føler du at du har fått gjort det du vil i livet etter du fikk barn eller skulle du ventet? (utdannelse, reise osv) Kunne med fordel gjort ferdig utdannelsen først, gikk greit å studere med 1 barn, veldig mye værre med 2 barn. Men ville ikke ha så stor aldersforskjell mellom de så jeg fikk begge i studietiden og sånn er det bare. Endret 17. april 2012 av SummerJoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå