Gå til innhold

god lukt på rommet - hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student og bor i kollektiv. Vi har ikke stue, så rommet mitt brukes til alt; soving, spising, lesing, slækking osv. Jeg er ryddig av natur, og holder det ganske rent og pent her, men føler likevel at det ikke lukter noe spesielt godt. Vet faktisk ikke hva den karakteristiske lukten kommer av, kanskje den bare følger med rommet.

Men i hvertfall, hva kan jeg gjøre for å få god lukt på rommet? tenner på duftlys av og til, men lukten fra de går jo bort igjen når lyset slukkes, og jeg kan jo ikke ha på stearinlys hele tiden.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ikke spray div ting slik som parfyme,duftlys,luftrenser osv.. det gjør det baaaaare værre! lukk opp vinduet og luft! :)

• Liker 1
Skrevet

LUFT med en gang du står opp og går på badet f.eks. Etter du har spist kanskje også lufte litt. Ikke spray på rommet om du ikke må. Kjøp slik en duftgreie som gir ut lukt hver 30 min eller hva det er.

AnonymBruker
Skrevet

LUFT med en gang du står opp og går på badet f.eks. Etter du har spist kanskje også lufte litt. Ikke spray på rommet om du ikke må. Kjøp slik en duftgreie som gir ut lukt hver 30 min eller hva det er.

Hva er dette?

Gjest EryMax
Skrevet

Glade sens and spray heter den eller noe slikt. De selger den i matbutikken.

Skrevet

Hva er dette?

Nei ikke kjøp sånn, de lukter grusomt. Enten er de for "friske" eller så lukter de bare kvalmt..

Skrevet

Jeg pleier å legge ut støvsugerkuler rundt omkring

Gjest EryMax
Skrevet

Jeg bruker tørketrommel ark, det heter My eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Luft mer og sjekk om det lukter fra sluket i vasken/dusjen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er tørketrommelark? Jeg kjøpte en sånn wunderbaumlignende ting på statoil ( heter noe annet enn wunderbaum) og den luktet jo INGENTING....merkelig.

Gjest EryMax
Skrevet

Det er sånne papirark man har i tørketrommelen for at klærne skal dufte godt.

AnonymBruker
Skrevet