AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Om du har gjort det, fikk du allikevel abstinenser og lengtet etter røyken den første stunden? Eller var det rett og slett lett å slutte med røyken når du gjorde dette? Jeg ser også at det er veldig delte meninger om hvordan kondisen blir. Men jeg vil jo tro at jeg får bedre kondis av snus enn av røyk??
*netta* Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Om du har gjort det, fikk du allikevel abstinenser og lengtet etter røyken den første stunden? Eller var det rett og slett lett å slutte med røyken når du gjorde dette? Jeg ser også at det er veldig delte meninger om hvordan kondisen blir. Men jeg vil jo tro at jeg får bedre kondis av snus enn av røyk?? Jeg kombinerte røyken med snusen og så trappet jeg mer og mer ned på røyken. Nå er det bare snus som gjelder men om jeg får lyst på en røyk en gang så tar jeg den :D
Gjest kittycat Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 fikk abstinenser, så på'an igjen som av og til-røyker. klarte ikke å slutte med en gang, heldig de som klarer det. brukte snus i 1 mnd, og da trengte jeg ikke røyk, men aldri mer snus. Ble lei av det og smaker forjævli om man smaker det liksom. Kondisen skal nok fikse seg om du slutter
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Det er virkelig ikke noe vits i å bytte fra sigarett til snus! Nikotin er nikotin. Kutt ut driten! Du opplever kansje litt abstinens de første to døgnene, men så er det over. Det sitter bare i hodet ditt. Du må forstå hvor idiotisk det er å gå rundt å være livredd for å leve et sunt liv. Les boken: Nikotintrikset. 2
Gjest Badabing Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Jeg sluttet å røyke for en del år siden ved hjelp av snus, og det har ikke fristet å finne frem røyken igjen. Har nok hendt at jeg har tatt en røyk eller to ute i sommersola sammen med et glass vin, men angrer alltid etterpå når det stinker røyk av klærne og håret mitt. Kondisen er mye bedre. Problemet er at snus er enda vanskeligere å slutte med.. Man kan gjøre det hvor som helst, man plager ingen og det er bedre enn røyk.. Forsøk heller å slutte ved hjelp av nikotinplaster, tyggis e.l.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Jeg var en skikkelig stor-røyker, men sluttet på dagen for fire år siden ved å gå over til snus. Nå er jeg stor snuser Som en over sier, du plager hvertfall ingen ved å snuse, men det er vanskelig å slutte. Men jeg skal klare det og etterhvert, dyr vane 1
Maiava88 Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Jeg slutta å røyke og startet med snus. For meg var det ingen problem i det hele tatt. Til syvende og siste foretrakk jeg snusen. Nå har jeg nettopp oppdaget at jeg er gravid så nå må jeg slutte å snuse! DET er værre! Men har ikke snust noe mer enn max to om dagen siden jeg fikk positiv test, og de siste tre dagene har jeg vært helt snus-fri
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Ja, altså.. det virker veldig mye enklere å slutte å røyke ved hjelp av snusen i allefall. Det jeg tenker mest på er kondis og lukt. Er lei søpledårlig kondis.. (har anstrengelsesastma i tillegg, og røyker f*cker meg opp totalt ) Og er lei av å stinke! Men jeg trodde ikke at det var like vanskelig å slutte med snus som med røyk altså :S
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Ja, altså.. det virker veldig mye enklere å slutte å røyke ved hjelp av snusen i allefall. Det jeg tenker mest på er kondis og lukt. Er lei søpledårlig kondis.. (har anstrengelsesastma i tillegg, og røyker f*cker meg opp totalt ) Og er lei av å stinke! Men jeg trodde ikke at det var like vanskelig å slutte med snus som med røyk altså :S Dette var meg som er TS forresten
Mamma1 Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 Jeg går på champix, har fortsatt lyst på.røyk.. Men jeg tror det er mest vanen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå