Gå til innhold

Utvidelse av vagina

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 17 år som fortsatt er jomfru, men jeg har blitt fingret av en fyr og sånn. Før fikk jeg bare plass til to fingre (den tredje spratt alltid ut når jeg finget selv), men når han fingret meg, fikk han plass til to.

Uansett, jeg har snakket litt med venninner om dette, og ei sier at man blir utvidet ganske fort sånn at mannen ikke får noe utbytte av sexen etterhvert siden man kan bli så slapp. Jeg er bekymret, fordi i dag fikk jeg plass til tre fingre uten at den tredje spratt ut, og jeg liker det når det er friksjon der..

Så ja, jeg ville bare dele min bekymring og samtidig spørre om det er sant at man blir fort utvidet. Jeg vil jo ikke bli slapp og sånn, og jeg liker å ha noe i vagina... Så det blir vanskelig å ikke fingre lenger og sånn

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får plass til fire, og typen min får nesten hele hånda si inni. OG DEN ER SVÆR. Sååå.. Føler med deg sister, vil ikke slapp utpult fitte. :P

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare tull. Det stemmer at noen har videre vagina enn andre, og dette er jo noe som spesielt kan forekomme etter at man har født.

Men når du blir kåt så utvider vagina seg både i bredde og lengde. Men den er likevel elastisk slik at den vil passe peniser i flere størrelser. Det er ikke slik at vagina blir større med en gang man har hatt sex første gang, men det kan no sikkert føles slik psykisk fordi at nå har man hatt en penis inni seg og man vet at der er plass.

Men ja, vagina blir ikke stor av at du ikke er jomfru lenger og den vil nok passe perfekt til den penis som måtte komme :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

åh, Herregud..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man hører jo ofte om damer som nettopp har født som har slappe vags, men de har jo hatt en hel babykropp som har pressa seg ut av vag'en deres da. Men hvorfor kalles horer for slappe egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

bump

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...