Gå til innhold

Mulig å lese usensurert Breivik-tiltale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man finne en usladdet versjon av tiltalen mot Breivik? Skjønner ikke helt om det bare er media som har sensurert, eller om det rett og slett ikke er offentliggjort noen usensurert tiltale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en grunn til at denne er sensurert, og jeg håper ikke det er mulig å få lest en usensurert en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest den usensurerte. Har ikke noe link nå, men søker du litt på google dukker den nok opp. Evt. sjekk på et kjent svensk, omdiskutert forum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest den usensurerte. Har ikke noe link nå, men søker du litt på google dukker den nok opp. Evt. sjekk på et kjent svensk, omdiskutert forum ;)

Må bare legge til at du bør tenke deg grundig om før du leser den. Det er ikke noe hyggelig lesning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et offentlig dokument, så det ligger på internett. Jeg har selv lest det, og det har vært linket her på forumet tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger på wikipedia under artikkelen om Breivik. En av notene på punktet om tiltale. Men den er i et rart filformat (husker ikke hvilket), så enten må du være litt teknisk av deg, eller så må du lese den i en veldig uklar versjon som et bilde på selve Wiki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

------

denne du mente?

Lenken er slettet da KG ikke ønsker å bidra til spredning av et dokument andre norske medier gjør sitt for å ikke spre.

Lille-pus (mod)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...