AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Hei alle sammen! Velger å poste anonymt siden dette er litt sårt. Har så utrolig komplekser for puppene mine. Bruker bh str 65D, dvs er rundt 83 cm rundt det største på bysten. Føler at de blir veldig små i forhold til resten av kroppen. Jeg lurer derfor på om noen har hatt gode erfaringer med enten å ta silikon eller gjort noe annet, fks. bare akseptere det man har fått og gjøre det beste ut av det?
Gjest Bud Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Jeg vil anbefale deg å få tak i en mann som vet å gi komplimenter! Pupper er fantastisk uansett størrelse og fasong 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg vil anbefale deg å få tak i en mann som vet å gi komplimenter! Pupper er fantastisk uansett størrelse og fasong ehe, det kan man jo også gjøre Det er flott å høre at pupper faktisk ER pupper ( litt absurt men er jo sant). Skal innrømme at jeg ikke har så veeldig lyst til å ta silikon, både pga smertene og skadene som kan skje. Del gjerne erfaringer eller kom med meninger folkens:D
Gjest Bud Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Ergo tar du ikke silikon Vær fornøyd med det du har! Tenk hvor mange menn som går rundt med alvorlige mindreverdighetskomplekser over den normale penisen sin på grunn av én dum kommentar fra en sexpartner de hadde for x antall år siden.
Surriball Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 65D? 65 er ikke så stort, men D er jo kjempesvært! Hilsen 75A...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Hei alle sammen! Velger å poste anonymt siden dette er litt sårt. Har så utrolig komplekser for puppene mine. Bruker bh str 65D, dvs er rundt 83 cm rundt det største på bysten. Føler at de blir veldig små i forhold til resten av kroppen. Jeg lurer derfor på om noen har hatt gode erfaringer med enten å ta silikon eller gjort noe annet, fks. bare akseptere det man har fått og gjøre det beste ut av det? Jeg bruker den samme størrelsen og kan ikke forstå at du syns det er lite? Det er jo ikke gigantisk, men lite??? For min del syns jeg de er litt for store, det er vanskelig å finne topper og BHer som passer. De er også i veien når jeg jogger osv. På den annen side så er kjæresten min veldig fornøyd og jeg har fått mye komplimenter opp gjennom tiden, så alt i alt er jeg fornøyd og det syns jeg du skal være også, heheh(lett å si, jeg vet). 1
addict Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 65D? 65 er ikke så stort, men D er jo kjempesvært! Hilsen 75A... Puppene tilsvarer 75 B, så det er ikke SÅ stort. Jeg synes ikke 65D er lite heller jeg da. Har ei venninne som bruker det, og hun har kjempefine pupper Hilsen 75H
Arlandria Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Jaja, jeg har 65B, og jeg syns JEG har små. Se deg i speilet, og prøv å glemme kommentaren, du Det holder deg bare tilbake, og ingen vits i å bruke energi på dum kritikk!
KristinL Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 Eneste du kan gjøre er å ta silikon eller bare lære deg å like de! Jeg har selv komplekser for puppene mine og skal ta silikon. Liker puppene mine dårlig jeg også, og skal ta silikon selvom jeg bare har fått "skryt" for de. Bruker 75B selv, og det er jo ikke særlig stort det heller..
Surriball Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Puppene tilsvarer 75 B, så det er ikke SÅ stort. Jeg synes ikke 65D er lite heller jeg da. Har ei venninne som bruker det, og hun har kjempefine pupper Hilsen 75H Åh, det visste jeg ikke. Jeg har nemlig alltid brukt det minste av det minste, hatt problemer med at 70A var for stort. Men så begynte jeg på p-piller og plutselig dobla størrelsen seg og jeg havna på 75A. Så for meg er alt over B egentlig gigantisk Men som samboeren min pleier å si: størrelsen har ikke så mye å si, det viktigste er at de er der. Pupper er fine fordi de er pupper.
christine_ Skrevet 23. april 2012 #11 Skrevet 23. april 2012 (endret) Anbefaler silikon! Hehe.. Dette fordi jeg opererte for noen uker sida og har ikke hatt noe særlig smerter og er kjempe fornøyd! Har hjulpet meg hvertfall Syns du skal tenke hva du selv vil og mener og så får "alle andre" mene hva de vil!! Endret 23. april 2012 av christine_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå