Gå til innhold

typen blir sur

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor blir han sur? Du kan jo late som om du blir sur om han tar seg en runk?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han fant en jeg hadde fra før jeg ble sammen med han, først tullet han litt om den, men jeg merket at han ikke likte det så godt. har aldri brukt den mens vi har vært sammen, hadde vel egentlig glemt at den eksisterte i det hele tatt.. :P

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du likt det om han kjøpe en falsk fitte og hadde sex med den?

• Liker 4
Skrevet

Si det at du ikke har brukt den og at det er noe du brukte før dere ble sammen :-)

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Hvorfor blir han sur om du bruker noe du ikke bruker?

• Liker 3
Skrevet

En eks-dildo? :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Sukk, usikre menn er sååå sjarmerende :rodmer:

Eller vent;

be ham vokse opp litt.

• Liker 2
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

En eks-dildo? :fnise:

Tipper dildoen er lite fornøyd med at det har flyttet inn en ekte vare. Kjenner jeg dildoer rett så lar han seg "dukke" opp på tilfeldige steder for å gjøre den nye sjalu!

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 7
Skrevet

Dildomisunnelse.. evig fortapelse ;-)

-Domino

Skrevet

Herregud, for noen patetiske drittunger enkelte menn er. Jeg har hørt om flere menn - eller GUTTER, som er en bedre betegnelse på slike umodne individer - som ikke tåler at kjæresten har noe annet enn dem selv. Herregud, helvetes drittunger - se til helvete å få huet ut av ræva!

Skrevet

Jeez. Jeg får faktisk lyst til å si "dump ham".

Jeg var gift med en sånn fyr i mange år, og gud hjælpes hvor mye god sex jeg har gått glipp av! Frykten for at jeg kunne kose meg med en dildo var bare en av mange ting, men også et klart uttrykk for hvor hemmet og lite åpen han var for å utforske og leke.

Jeg setter det selvfølgelig på spissen her, men aldri i verden om jeg hadde giddet en slik usikker fjott en gang til...

DIN seksualitet er DIN ting. Ferdig snakka.

(Og siden du likevel ikke bruker det han blir sur for at du bruker, burde det vel egentlig ikke være noe problem ;) )

Skrevet (endret)

Var den mye større enn hans? :fnise: I såfall har du grunnen din der, han er redd han ikke er godt nok utstyrt for deg ;) Ikke at det er noen grunn til å bli sur. Guttunge rett og slett

Endret av Pialill
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

typen blir sur om jeg bruker dildoen

noen andre som har det slik?

Han fant en jeg hadde fra før jeg ble sammen med han, først tullet han litt om den, men jeg merket at han ikke likte det så godt. har aldri brukt den mens vi har vært sammen, hadde vel egentlig glemt at den eksisterte i det hele tatt.. :P

Merkelige innlegg som ikke henger på greip.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt sur for noe sånt. Ser ikke helt den store forskjellen mellom det og å bruke høyrehånda.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare si at dette innlegget er det ikke TS som har skrivd. To forskjellige brukere. :)

Skrevet

Vil bare si at dette innlegget er det ikke TS som har skrivd. To forskjellige brukere. :)

Å ja - bevis det

AnonymBruker
Skrevet

X en min hadde en slik han, gjorde meg ingenting :) Hvorfor skulle det det egentlig?? Og hadde han blitt sjalu på mine vibratoer..ja da hadde jeg bestlit time til psykolog for han :)..OG hadde jeg droppet å bruke vibrator enten sammen med partner eller alene, ja da hadde jeg møtt opp til psykologtimen sammen med han :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...