Gå til innhold

Filmen som ABB gråt av i rettsalen


Dolce

Anbefalte innlegg

Noen som kan avkrefte/bekrefte om filmen er den samme?

Jeg så en film sent på kvelden 22/7, da også forøvrig Facebook-profilen til ABB fremdeles var åpen. Samt at manifestet lå ute.

Noen som vet om det er den samme filmen som ble vist i rettsalen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det skulle være det !

Jeg vil gjerne se den filmen. Er den å finne et sted på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke om den fortsatt ligger ute. tror den ble fjerna noen dager etter 22.juli. men det er jo bare å søke det, så kanskje noen andre raringer har lagt den ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne se den filmen.

Nei, det vil du ikke. Ikke noe spennende, bare en masse kjedelig tekst. Den finnes på veoh fortsatt, garantert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er visstnok denne filmen. Den ligger muligens på youtube? eller liveleak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

et kjapt søk på google og "anders behring breivik video" lå den øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne se den filmen. Er den å finne et sted på nett?

Ikke noe å se (om det er den samme om jeg så den natta). Sammenklipte bilder med tekster, type "Powerpoint fra tidlig på 90-tallet" - med musikk til.

Endret av Dolce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan avkrefte/bekrefte om filmen er den samme?

Jeg så en film sent på kvelden 22/7, da også forøvrig Facebook-profilen til ABB fremdeles var åpen. Samt at manifestet lå ute.

Noen som vet om det er den samme filmen som ble vist i rettsalen i dag?

ja, det er den samme.

For de som ikke har sett den, så er det for det meste tekstplakater, med mye av samme info som i manifestet (en slags oppsummering) og avsluttes med bilder av ABB med uniform osv. Det er mer en powerpoint-presentasjon med musikk enn en video

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er en slags kortversjon av selve manifestet.

Manifestet lastet jeg ned om kvelden 22/7. Jeg har ikke åpnet det siden helgen 22/7-24/7, men har tatt vare på det av historiske årsaker. Har vært nær ved å kaste det i søppelkurven mange ganger. Men kanskje jeg ser på det igjen (om noen år) for å prøve å forstå hva som har skjedd inne i hodet på ABB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gråt vel av uhyrlighetene europeere begikk under koloniseringen av Afrika, Asia og ikke minst Amerika. Eller det hadde han vel beleilig nok ikke med i videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...