Gå til innhold

sliter med å svelge


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd lignende? jeg har aldri hatt dette problemet med gutter før, men med min nåværende kjæreste kommer det så SYKT mye sæd, jeg har ikke sjangs til å svelge alt, det bare renner ut av munnen min fordi jeg ikke får plass til alt. kjæresten min respekterer dette og sier det er helt greit at jeg slipper og svelge, men syns litt synd på han. Noen som har noen tips til å få det til?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann...

  • Liker 1
Skrevet

Synd på en mann fordi man ikke svelger nasty sæd? Ærlig talt.

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synd på en mann fordi man ikke svelger nasty sæd? Ærlig talt.

Næsty? Når du vet hvor stort det er for en mann å se at dama svelger sæden hans, så bør alle kvinner nyte dette!

Skrevet

Næsty? Når du vet hvor stort det er for en mann å se at dama svelger sæden hans, så bør alle kvinner nyte dette!

Pfft.

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor synes du synd på ham?

Jeg har flere kamerater som sier at akkurat dette med svelging overhodet ikke er noe must for dem(eller sorg om ikke skjer), og dette ble ikke sagt for å skåne meg.

Dette er da en bagatell.

Han får sex, han er fornøyd. Ferdig med den saken.

Skrevet

Men om du "sikler" noe ut er jo også det veldig opphissende. Liker han ikke det?

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare du svelger det du kan så er han sikkert fornøyd.

Skrevet

Selv svelger jeg ikke. Men det er mye på grunn av at jeg ikke klarer konsistensen eller smaken ( gutter smaker jo så klart forskjellig) Men, jeg tar spermen i munnen og i så fall spytter det ut igjen. At du ikke svelger burde ikke ha så mye å si.

Så er det problemet med at det kommer mye. For noen gutter er jo rett og slett en elv. Men om det skulle renne litt på utsiden av munnen din tror jeg bare dette vil være opphissende Med mindre du drunker i sperm.. da kan han i så fall sprute andre steder ;)

Å svelge er for folk som vil det, og må gutten absolutt ha meg til å svelge så får han "drikke" sin egen sperm x)

Creeds til de som klarer å svelge sier jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann...

:jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å unngå å komme i munnen til damene, grunnen:

Ei jeg var sammen med elsket at jeg kom i munnen hennes, hu var fantastisk til å suge og alt det det :fnise:

Hun svelget, ja greit, ingen kjempeturn-on det, men litt kult, så greit :gjeiper:

En kveld lå vi og jukka i andre etasje og jeg kom i munnen henne - som vanlig, men så så det ut som om hun måtte hoste, med kjeften full av sæd!

Hu spurta bort til vinduet og slapp ut hele satsen, for så å hoste, vi lo av det og la oss til å sove.

Dagen etter skulle jeg på jobb, gikk ut i halvsøvne kjørte på jobb med den blankpolerte bilen min, jeg er nøye med bilene mine.

Under morgenmøtet kikket sjefen ut av vinduet, så på meg og spurte om det var en struts som hadde bæsja på kjerra mi :skratte:

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har skaffet oss et vennepar i senga.

Koselig på alle måter.

Sexen har blitt mye bedre. Også for mannen min.

Fikk begge karene til å legge seg i 69. Er litt streng, men de liker det :)

Det gikk for mannnen min i munnen til ekstramannen vår.

Helgen etter var det returmatch.

Han samlet opp halve uken, og kom noe forferdelig utover mannen min.

Siden er ikke dette noen big-deal. Nå vil begge gutta delta med baåde munn og sprut.

Koselig spør du meg.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

1. TS konstruerer et mulig problem basert på kjærestens fysiologiske/biologiske trekk. (pluss at han helt sikkert nyter sex'en, en real ladning er ofte et resultat av det)

2. Svarene som genererer flest plusser (tolkes dithen at dette er det leserne synes er best/mest fornuftig) er altså bildet av en trakt (forsøk på humor evt. latterliggjøring) OG uttalelsen om at det umulig kan være synd på en mann fordi dama ikke svelger nasty sæd, som etter min opfatning er direkte nedverdigende.

Tror dere bør vurdere å ta telling i forhold til hylekoret om alle menn som tråkker på kvinner og trykker dere ned i gjørma, som f.eks. kvinnehat tråden.

Synes dere er smått patetiske jeg men for all del, såpass må vi menn tåle, vi er tross alt menn - oder?

:fy_fy::nei:

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har skaffet oss et vennepar i senga.

Koselig på alle måter.

Sexen har blitt mye bedre. Også for mannen min.

Fikk begge karene til å legge seg i 69. Er litt streng, men de liker det :)

Det gikk for mannnen min i munnen til ekstramannen vår.

Helgen etter var det returmatch.

Han samlet opp halve uken, og kom noe forferdelig utover mannen min.

Siden er ikke dette noen big-deal. Nå vil begge gutta delta med baåde munn og sprut.

Koselig spør du meg.

Du gir deg ikke, skjønner jeg! :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...