AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Jeg har problemer med å finne en deodorant/antiperspirant som fungerer. Jeg har veldig følsom hud og får utslett/kløe av de fleste deodoranter, og samtidig så svetter jeg en del. Å finne en deo som både er god nok mot svette og som jeg samtidig tåler, er vanskelig. Er det noen som har tips? Jeg tåler ingen form for parfyme og har som sagt veldig følsom hud.
Gjest EryMax Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Jeg fant deodorant fra Green People, denne er uten parfyme,alkohol,parabener og andre irriterende stoffer. Du kunne kanskje ha prøvd denne?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 http://eu.strawberrynet.com/skincare/biotherm/deo-pure-antiperspirant-cream/43443/#DETAIL
Gjest følsomhud Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Jeg bruker sterilan 24 h, den lilla og grønne. Tidligere har jeg brukt neutral - produsert av de som lager neutral håndsåpe og vaskemiddel, den er garantert uten parfyme. Ellers kan du gå på parfymeri/apotek og få dem til å anbefale noe.
Gjest mari kontrari Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Cosmica body roll on og Coop Anglamark sin fungerer bra for meg selv rett etter barbering. Ellers kan du jo ta en kikk på Grønn hverdag sin deodoranttest - den kan kanskje gi en pekepinn på hva som vil fungere for deg siden det tar for seg parfyme og giftstoffer blant annet. Deodoranttest
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Jeg har funnet noen typer jeg tåler, blant annet Neutral og La Roche Posay (som jeg ble anbefalt på apoteket), men jeg synes ingen av dem er gode mot svetten. Den fra green people ser ut til å bare være deodorant, men jeg vil ha en som hindrer svetten også. På den testen som ble linket var det mange tips, kanskje jeg skal prøve en av dem. Takk!
Sugerøret Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 neutral sin .Ble overrasket over at den fungerte så bra som den gjør.Jeg svetter mye ,men den holder meg tørr 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Alt jeg har prøvd fra Dove og Sterilan har jeg reagert på. Huden min er VELDIG følsom så det er ikke en gang alt som skal være tilpasset ømfintlig hud jeg tåler. Jeg har prøvd Neutral sin, og den tåler jeg men den fungerer ikke bra nok på svetten. Jeg tror jeg svetter ganske mye. TS
mira85 Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 Hei Jeg bruker biotherm sin, den lukter ikke så godt fra "flasken" men den lukter fantastisk på huden og jeg har også sensetiv hud! LYKKETIL uansett hva du prøver
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #11 Skrevet 17. april 2012 Fant en ny en fra Sterilan her om dagen som er for nybarbert hud, den fungerer for meg. Hvit og rose.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå