Teriyaki Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Hei. Så at Europris averterer en sykkelvogn for 599. Det står at den er godkjent, men kjenner jeg blir skeptisk. Drar man på sykkelbutikk, så er de jo kjempedyr! Noen som vet om denne er ok? Hvis det bare er det at den er tyngre enn "normalen" så går det greit, for jeg skal bare bruke den til å sykle til butikken, og jeg vil gjerne ha litt ekstra trening, så.. :gjeiper: Men jeg vet ikke om jeg tør å plassere ungen i en sånn "billigvogn". Dette er kanskje et sånt type produkt man burde investere litt skikkelig i? Vet jo heller ikke om det går an å ha en gutt på syv mnd i en slik vogn, da. Så kan hende jeg må vente et år uansett, men..
Gjest meg Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Kjøpte fra g-sport da de hadde kampanje i fjor vi, og betalte halv pris, dvs 800 tror jeg... så du kan få de rimelig fra sporten også
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg har ikke troen på kvaliteten og variheten på produktet, og ettersom en sykkelvogn kan brukes i flere år er det et produkt jeg heller ville betalt mer for, en å kjøpe en som kanskje ikke holder.
liv Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 De er greie, men er fra 18 mnd, i allefall om det er samme modell som tidligere
Teriyaki Skrevet 17. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2012 Takk for svar Ja jeg tror nok lillegutt er for liten, så venter nok ett år før vi kjøper noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Det koster "bare" 1299,- for den billigste på G-sport (der jeg bor), så det er ikke så innmari dyrt ellers heller. Men jeg ville vurdert det utfra hvor mye du skal bruke den, og hvor. Om du bruker den på trafikkerte veier hver dag til og fra barnehage ville jeg lagt mer penger i den. Om du bruker den en gang eller tre i mnd på "øde landeveier" så er den sikkert mer enn god nok den fra Europris.
Teriyaki Skrevet 19. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2012 Per dags dato er det en god del trafikk ved siden av sykkel/gangveien, men om litt over ett år så blir det betydelig mindre trafikk da det kommer en bru som omdirigerer hele trafikkområdet! Er meget sannsynlig jeg blir å bruke den til barnehage de dager jeg ikke skal på skole/jobb før senere, men hovedsaklig så blir det for å dra på butikken for å få litt trim, når jeg ikke vil gå, men heller ikke kjøre. Men han er nok for liten ti somemren, så skal vente ett år. På intersport (tror det var der) hadde de en på tilbud til 899, så blir sikkert å kjøpe derfra til neste år. Trodde det var mye dyrere siden de på finn kostet sånn 2000 kr.
Vibi Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 Jeg ville heller sjekket finn.no enn å kjøpe en slik billigvariant. Men som mange påpeker er de stadig på tilbud. Vi kjøpte en ifjor med plass til to barn, og betalte 799 på G-sport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå