Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel, men livet mitt er ikke foruten action da. Ble beskyldt for å stjele en mobil på festen i helgen., heiv dem på dør og sa det der skal fikse i morgen (lørdag), og gikk og la meg. Våknet i nitiden, loggget meg på fjøseren og en trussel om å bare finne frem mobilen ja, via pm ventet meg fra en som ikke var på festen en gang. Jeg gav vedkommende beskjed om å holde seg til helvete unna og startet så med leitingen, uten hell. Gikk deretter ned på elkjøp for å få i en ny mobil pga det der ville jeg ikke ha på meg. 4

Så gikk jeg å la meg igjen for deretter å bli vekket tre timer etterpå av en kompis som hadde med seg pizza, han hadde hørt om bråket av noen av de andre og ville trøste meg. HHan også tok seg en leitetur etter etinga han også¨og fant pinadø mobilen. Da sendte vi sms til Vegar om at han nu måtte komme og hente den der mobilen sin. Viste seg at de ikke hadde stått opp de da, etter og ha truet med snut og balltre og kalt meg hore og brøla nedover trappa og i det hele tatt...

Skulle tro folk var interessert i å få fatt på sin mobil og har seg opp i rett tid sånn at man kan få ordne opp i misforståelsen.

Kom 3 timer etterpå, slukøret ja og var nok egentlig ganske "sur" for at vi fant mobilen hans, pga det var nemlig en eldgammel modell og jeg hadde jo kjøpt en ny Sony Xperia Mini til ham. Dere skulle sett det grådige "oy skitt" uttrykket som for over fjeset hans da han såg det og beklaget alt bråket og det skulle ikke skje igjen og la seg flat. Uansett, verken han eller den psykobitchen som han er gift med er velkommen her mer, det samme gjelder skiten som sendte trusler via pm.

Og før noen spør, jeg drikker ikke med narkiser, men med vernepleiere og sosionomer som visstnok ikke tåler drinken sin.

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

sykt.

Endret av "gjest"
Skrevet

Får ikke helt tak i hva som er spørsmålet ditt TS?

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Var det noe spørsmål i hele tatt da utenom den her historien om noen sosionomer og vernepleiere som ikke har impulskontroll....

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke helt tak i hva som er spørsmålet ditt TS?

Må det alltid være et spørsmål?

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Kunne vært på festene jeg vanker på også. Finnes noen balltregærnedamer her ja.

Gjest "gjest"
Skrevet

Men får du levert inn den mobilen du kjøpte`?

AnonymBruker
Skrevet

Han Vegar er en dust, ass.

• Liker 4
Skrevet

Må det alltid være et spørsmål?

Mnei, det må vel ikke det. Greia er vel bare at jeg ikke forstår om TS trenger gode råd, andres synspunkter på saken eller lignende.

Men det kan vel hende at det sier mer om meg og min dårlige tolkning av HI. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Gjest, ja jeg har kvitteringen så det skal nok gå greit.

Gjest margrit
Skrevet

Jeg kan med hånden på hjerte si at det der aldri hadde hent meg. -Har ikke slike venner. Tips, bytt omgangskrets.

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, men scenarioet kunne ha skjedd oss alle sammen, folk har tydeligvis fått en dram for mye, en mobil forsvant og så begynner vrølet. Det der er jo sånt man ler av i ettertid. Særlig av han der som kunne fått seg ny mobil helt gratis er nok litt sur fordi de fant den der mobil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...