Gå til innhold

American Horror Story


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Jeg har akkurat begynt å se denne serien, og synes egentlig den virker veldig bra. Men den blir vel ikke mye skumlere håper jeg? Til og med introen freaket meg litt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

introen bør ikke spilles med for mye bass på surrounden! Og ja det blir verre, mye verre. Men det er jo det som er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er en fantastisk bra serie.

Den blir ikke regelrett mer skummel, men heller mer... intrikat. Innviklet, velskrevet og spennende - selvfølgelig med noen obligatoriske skremme-scener. Dog er det stemning som er noe av det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Den startet ganske bra synes jeg, men falt i kvalitet etterhvert. Av og til var den super, men andre ganger regelrett dritt også

Om du er ute etter en skummel serie så sjekk ut Riget av Trier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Faktisk introen på surround som har skremt meg mest, ja. Og det å ikke forstå helt hva som skjer.. Hvem er god, hvem er ond og hvem er død.. Sett to episoder, og jeg er i alle fall positivt overrasket hittil, den er mye bedre enn hva jeg hadde trodd på forhånd.

Synd hvis den dabber av som dere sier..

Var egentlig ikke ute etter en skummel serie, var bare ute etter noe bra å se på, og det er så mange dårlige filmer for tiden..

Har selvfølgelig sett Riget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Nå har jeg sett hele.. Ble rimelig hektet! Enig i at de aller første episodene var best, men resten var også verdt å se. Kan ikke se for meg at neste sesong blir særlig bra siden så mange av husets hemmeligheter er avslørt, men skal nok sjekke den ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett hele.. Ble rimelig hektet! Enig i at de aller første episodene var best, men resten var også verdt å se. Kan ikke se for meg at neste sesong blir særlig bra siden så mange av husets hemmeligheter er avslørt, men skal nok sjekke den ut. :)

Neste sesong kommer ikke til å være om huset, hver sesong er en egen historie på ett nytt sted med nye karakterer....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var skummel til å begynne med, men så ble den bare festlig pga alle døde og ikke døde som rant ut og inn av huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som vet hvilken sesong som er ute nå?har lastet ned og sett sesong 1,husker ikke om jeg har sett noe mer!(har vært uten nett en god stund) har prøvd å søke på sjørøversiden men fant ikke stort der.anyone? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...