Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 (endret) Hva skal dere ha til middag denne uken? Edit: Uken som begynner i morgen. Endret 15. april 2012 av fr21_5ffdsa
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Mandag: en boks hermetiske bønner i tomatsaus. Tirsdag: det samme Onsdag: Kokte poteter og gullerøtter Torsdag: det samme Reiser hjem i helgen så får ordentlig middag da
Ingennick Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 (endret) Hmm Wok Fisk i folie Indisk gryte Pølsegrateng PIZZA på freddan! Ellers vet jeg ikke... Vi pleier å handle på impuls i helgene Endret 15. april 2012 av Ingennick
Gjest Navifairy Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Mandag: "Kjappis-middag"(jobber sent..) baguett med kyllingsalat og godt pålegg Tirsdag: Ciderkokt torskefilet Onsdag: Sushi Torsdag: Pasta med champignon-saus Fredag: Vårruller og salat med chilisaus
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Mandag: Hjemmelaget pitabrød med kyllingstrimler og salat Tirsdag: Hjemmelaget pasta bolognese Onsdag: Reker Torsdag: Hjemmelaget pasta carbonara med løk og purre Fredag: Hjemmelaget pizza Lørdag: Grilling og salat Søndag: Hjemmelaget pitabrød med svine-strimler og salat Jeg skriver alltid ukesplan på middag. Da slipper man å havne i den "jeg aner ikke hva jeg vil ha til middag idag" situasjonen 1
Ingennick Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Mandag: "Kjappis-middag"(jobber sent..) baguett med kyllingsalat og godt pålegg Tirsdag: Ciderkokt torskefilet Onsdag: Sushi Torsdag: Pasta med champignon-saus Fredag: Vårruller og salat med chilisaus Ciderkokt torskefilet?? Fortell
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Hmm Wok Fisk i folie Indisk gryte Pølsegrateng PIZZA på freddan! Ellers vet jeg ikke... Vi pleier å handle på impuls i helgene *noterer wok og pølsegrateng*
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Mandag: Hjemmelaget pitabrød med kyllingstrimler og salat Tirsdag: Hjemmelaget pasta bolognese Onsdag: Reker Torsdag: Hjemmelaget pasta carbonara med løk og purre Fredag: Hjemmelaget pizza Lørdag: Grilling og salat Søndag: Hjemmelaget pitabrød med svine-strimler og salat Jeg skriver alltid ukesplan på middag. Da slipper man å havne i den "jeg aner ikke hva jeg vil ha til middag idag" situasjonen Det er veldig smart det. For vår del er det bra gjort om vi "klarer det" for to middager i strekk.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå