pinar Skrevet 15. april 2012 #21 Skrevet 15. april 2012 Nei. Det syns jeg ikke. Men jeg bruker det hjemme.
Flynn Skrevet 15. april 2012 #22 Skrevet 15. april 2012 Kjæresten min bruker det mye når han daffer hjemme eller vi bare ser film, og jeg synes han et kjempesøt med det Selv har jeg bare brukt joggebukse foran han en gang, for jeg synes det ødelegger litt.
Gjest Eurodice Skrevet 15. april 2012 #23 Skrevet 15. april 2012 Joggebukser er vel noe av det mest usexy jeg kan tenke meg, på begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #24 Skrevet 16. april 2012 Nei, synes ikke plagget i seg selv er spesielt sexy. Men det at ei dame har på seg jobbebukse og en slaskete genser på en søndag og tør å vise seg for kjæresten, den tryggheten på seg selv hun viser er sexy. For ikke å snakke om hvis hun ikke gidder å sminke seg eller dusje. DET er sexy det! 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #25 Skrevet 16. april 2012 Elsker jenter i joggebukse. Er så digg å ta på rumpa deres da!
MrSmith Skrevet 18. april 2012 #26 Skrevet 18. april 2012 Til husbruk er ei litt rund jente uten truse og iført joggebukse veldig sexy. Mykt og varmt, helst lysegrå og den må sitte rundt hoftene slik at den deilige Y-formen vises tydelig foran og rumpeballene gynger lett når hun går. Slitt og utvasket joggebukse med knær og hengerumpe er tilsvarende usexy.
Gjest KateW Skrevet 18. april 2012 #27 Skrevet 18. april 2012 Jeg har fått gode responser når jeg har stilt i joggebukse og truseløs. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #28 Skrevet 18. april 2012 Vanlig typisk joggebuske med tjukt stoff (bomull?) er ikke sexy. Jenter med tynn joggebukse med et sånt glatt stoff, (vet ikke om det er polyester), det er sexy hvis du har bra kropp. På gutter vet jeg ikke. Aldri sett noen i det.
loffen Skrevet 18. april 2012 #29 Skrevet 18. april 2012 Jeg har aldri sett mannen min i joggebukse. Han vil ikke ha det. Jeg synes det kan være sexy, men det kommer an på fasongen på både buksa og rumpa som er inni. På jenter er det fint med sånne plysj-aktige bukser. Har et par selv, som sitter lavt på hofta og det ser ikke så verst ut altså. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #30 Skrevet 18. april 2012 joggebukse er ganske usexy. men gud så behagelig. elsker chillen hjemme alene med kjærsten i joggebuksa, ting er litt mer tilgjengelig da. if you know what i mean
Vulpes Skrevet 18. april 2012 #32 Skrevet 18. april 2012 Joggebukse kan være sexy på en fin person. Ikke pyntet-sexy, men hverdags-sexy. Og så behagelig da gitt!
Gjest sardintroll Skrevet 18. april 2012 #33 Skrevet 18. april 2012 Jeg kan ikke skjønne hva noen synes er så sexy med å dasse rundt i en joggebukse, men vimser jeg rundt min kjære i det lysegrå paret, får jeg sjelden være i fred, for å si det sånn.
Gjest hogwash Skrevet 18. april 2012 #35 Skrevet 18. april 2012 Nei, synes ikke plagget i seg selv er spesielt sexy. Men det at ei dame har på seg jobbebukse og en slaskete genser på en søndag og tør å vise seg for kjæresten, den tryggheten på seg selv hun viser er sexy. Godt med folk som ikke tar seg selv høytidelig hele tiden
Gjest happy_me Skrevet 18. april 2012 #36 Skrevet 18. april 2012 Jeg bor i joggebuksa mi! EEELSKER den/dem. Men det er mest fordi den eneste gangen noen ser meg med den på, er når jeg ankommer jobb (har arbeidsuniform), og når jeg stikker innom butikken på vei hjem fra jobb. Og mannen hjemme selvfølgelig, men det bryr jeg meg ikke om. Om jeg skal noe spesielt på ettermiddagen eller noe, eller i helgene viss jeg skal på fest, så velger jeg selvfølgelig noe annet enn joggebukse. For det er ikke sexy på kvinner. Men på menn kan jeg synes det er det.
Kristian Skrevet 18. april 2012 #37 Skrevet 18. april 2012 Godt med folk som ikke tar seg selv høytidelig hele tiden Jepp, litt befriende egentlig
Gjest Eurodice Skrevet 18. april 2012 #38 Skrevet 18. april 2012 Vanlig typisk joggebuske med tjukt stoff (bomull?) er ikke sexy. Jenter med tynn joggebukse med et sånt glatt stoff, (vet ikke om det er polyester), det er sexy hvis du har bra kropp. På gutter vet jeg ikke. Aldri sett noen i det. Kalles dette joggebukse? Jeg kaller det treningstights, jeg. Det er kanskje feil. Jeg skifter til dette og en tynn, myk silkeoverdel hver kveld omtrent, har bare truse under. Det er så deilig å ha på seg, ingenting som strammer.
Compaq Skrevet 18. april 2012 #39 Skrevet 18. april 2012 Synes joggebukse på menn kan være ganske så lekkert
Gjest J.Bourne Skrevet 18. april 2012 #40 Skrevet 18. april 2012 Min kjæreste bruker kun slike store joggebukser, hver dag. Og det er ikke så veldig sexy.. Er det noen som vet hvor man får kjøpt slike tynne? Så kan jeg kaste vekk møkket hun har nå og erstatte dem med noe stramme og pene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå