AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Det har seg da slik at min fantastiske, herlige, usedvanlig gode kjæreste kommer hjem fra en ekstremt lang reise i neste uke! Han har vært borte i evigheter og ønsker å overraske han med noe "spesielt". Det kan være alt ifra noe sexy, til noe søtt, til noe spesielt, romantisk, what so ever. Det jeg har gjort så langt er å kjøpe litt godsaker som glidemiddel, massasjeoljer osv, har også kjøpt meg selv litt pent undertøy. Men har ikke kommet lenger enn dette...! Ønsker å kjøpe han noe småtterier som er veldig søtt, men som betyr noe! Og det er forresten uaktuelt å kle seg opp i kjole og servere champagne når han kommer hjem og sånt, det er ikke helt "meg og han". Og jeg ønsker ikke å møte opp i døra iført sexy undertøy for å si "hei, kom å ta meg nå med en gang, vil ikke ha kos og klem og kyss, vil ha sex med en gang". Noe søtt. ^^, Noen som har noen gode tips?
eva-80 Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 (endret) etter en lang reise ville jeg egentlig få fred og ro, helst masse hvile tenker jeg... favorittmiddagen hans , en liten gave, et home made velkommen hjem skilt, møte opp på flyplassen med blomster , ? Endret 15. april 2012 av eva-80
hunblogger Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Jeg pleier å sende mannen min masse sms når han er på reise. Når han er på vei hjem, send ham mange sms-er, slik at han gleder seg til å komme hjem til deg. Selv om han er sliten etter reisen, og kanskje ikke orker å være supermann i senga, er det hyggelig å få melding om at han er ønsket og etterlengtet. 1. At du gleder deg til han kommer hjem… 2. At du gleder deg til dere skal ha sex igjen… 3. En litt frekk beskrivelse av hva du har på deg. 4. Ertebilder, gjerne småfrekke, med klær... 3. Ertebilder, uten klær... 4. Melding om at du tenker på sex. 5. Melding om at du gleder deg til å ha sex med ham. 6. Invitasjon til sex (har du lyst på noe vått og varmt…..?) 7. Hva du gjør med deg selv rett før han kommer inn døra... Dette synes i hvert fall mannen min er supersexy!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Hva mener du med søtt? Dette er seksualitetsforumet da.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Tusen takk for gode svar! Har mange ideer nå! Han har vært borte i en måned. Og ja jeg vet dette er seksualitetforumet, jeg postet litt feil. Men spør liksom om forskjellige ting, så følte det passet her siden jeg egentlig tenker mest på litt sexy overraskelser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå