Gå til innhold

Hold-in, korsett eller liknende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal i et par konfirmasjoner i mai og har funnet en fin kjole (synes nå jeg da :) ). Men den er ganske tettsittende rundt livet og de kiloene jeg har for mye er samlet nettopp der.

Så for å unngå å se ut som Michelin mannen eller måtte holde pusten i flere timer tenker jeg på noe hold-in greier. Jeg har forsøkt slike hold-in strømpebukser som skal trekkes omtrent opp under armene, men det bare rullet ned igjen og ble liggende som en ekstra valk rundt livet. Mener å ha sett reklame for noe slags korsett-truse-greie som går fra midt på låret til oppunder armene. noen som vet hva jeg mener?

Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare velge en annen kjole?

Fordi je

g ikke ønsker å ha på meg en sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi je

g ikke ønsker å ha på meg en sekk.

Det finnes da fine kjoler for folk med litt ekstra på hoftene, uten at det må se ut som en sekk? :filer:

Det er finere å kle seg etter figuren sin enn å "klemme inn" fettet synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen som har tips svare meg? Så kan dere andre bare bla forbi denne tråden? Jeg har som sagt funnet en kjole jeg liker og føler meg vel i (og det er ikke ofte det skjer). Er det så rart at jeg vil se finest mulig ut? Jeg trodde det var ganske så vanlig med hold-in?

TS

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Lindex og Kappahl (og sikkert Cubus, H&M og samtlige undertøysbutikker) har hold-in undertøy. Det finnes korsetter, truser, underkjoler, singletter etc etc. Jeg anbefaller deg å ta deg en tur for å kikke, prøve og teste ut. Ta gjerne med deg kjolen så du får prøvd med den på. Sitt, hopp, bøy og tøy. Evt forhør deg om du får bytte hvis det blir feil når du får prøvd ordentlig hjemme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare finere med en kjole som passer figuren, i stedet for en kjole som sitter som et pølseskinn. Ikke alle kjoler for damer med former ser ut som sekker, er masse fine kjoler i butikkene nå :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...