AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Er det vanlig at allergimedisin forandrer virkning etter å ha brukt samme type en stund? Jeg har brukt Kestine de siste fire sesongene nå, og den har funka kjempebra - helt til i år. Jeg klør overalt, blør neseblod, bihulene er potte tette og til og med tannkjøttet klør og er hovent. Skal også nevnes at jeg har flyttet noen mil sørover fra der jeg bodde på samme tid i fjor, så spredningen kan muligens være noe sterkere her. Tar vanlig dosering (som foreskrevet av legen - er visst ikke vits i å ta mer), samt at jeg bruker (Livostin) øyedråper (de funker som normalt). Pleier vanligvis ikke å trenge nesespray før senere i sesongen, men starta med det i går, for å se om det hjelper noe. Reagerer på bjørk, gress og selje, som jeg vet om hvertfall. Skal selvsagt høre med legen min om dette også, men kommer ikke i kontakt med henne før tirsdag, så tenkte bare å spørre om noen her har erfaring eller peiling, blir helt gal av all kløinga!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Bruker du andre medisiner (også reseptfrie) så kan disse påvirke allergimedisinen din. Det samme gjelder selvfølgelig for p-piller. Høres veldig alvorlig ut med neseblod så ring fastlegen i morgen tidlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå