Gå til innhold

ROTTINGMØBEL-GRUPPE


Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Noen som har sett tilbud på plast rotting-møbel gruppe som består av toseter-sofa, to stoler og et bord??

Hvor og pris? TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Europris, men husker ikke prisen eksakt. :) dessverre :(

Var inne og så på Jysk, der koster billigste gruppe 3500 kr som er for mye. Har sett dem nede i 1995,- men vet ikke om det selges såpass billig nå rett før sesong!??

Europris fant jeg ikke noe på nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på Plantasjen, hvertfall.

Så et sett der som kostet 5K, på Jysk kostet det samme settet (bord+treseter+to stoler+puter) 3K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Europris solgte en gruppe til rett under 2000,- for en liten stund siden. Dette var fjorårets modell, som leverandøren ville tømme lageret sitt for. Jeg tror ikke man får tak i denne i butikkene nå. Men det kommer andre grupper utover våren,jeg har sett bilder og de ser kjempefine ut! Men jeg vet dessverre ikke hva de skal koste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe i fjor og fant mye billig rundt omkring, men det var mye som var grusomt vondt å sitte i! Endte opp med å bruke 10 000 på to stoler, bord og toseter fra Bohus, og det var det verdt. Utrolig godt å sitte i, og det har holdt seg fint selv om det har stått ute i vinter. ikke alltid lurt å gå etter pris, anbefaler deg å tenke på komforten også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe i fjor og fant mye billig rundt omkring, men det var mye som var grusomt vondt å sitte i! Endte opp med å bruke 10 000 på to stoler, bord og toseter fra Bohus, og det var det verdt. Utrolig godt å sitte i, og det har holdt seg fint selv om det har stått ute i vinter. ikke alltid lurt å gå etter pris, anbefaler deg å tenke på komforten også.

Det er ikke alle som har 10000,- kroner å bruke på møbler ...

Til TS: Du kan lagre et søk på Finn.no, sånn at du får epost hver gang det dukker opp noe med rottingmøbler. Så slipper du å følge med hele tiden, samtidig som du kan være tidlig ute og gjøre et kupp hvis noen legger ut noe billig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du kan vente, så setter de ned prisene allerede i begynnelsen av juli. Ellers er det bare å følge med på kampanjer, og lete på Finn.no

I fjor hadde de til og med slike sett på Rema 1000, så verdt å følge med litt over alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe i fjor og fant mye billig rundt omkring, men det var mye som var grusomt vondt å sitte i! Endte opp med å bruke 10 000 på to stoler, bord og toseter fra Bohus, og det var det verdt. Utrolig godt å sitte i, og det har holdt seg fint selv om det har stått ute i vinter. ikke alltid lurt å gå etter pris, anbefaler deg å tenke på komforten også.

Signerer denne. Hadde tenkt å kjøpe billigmøbler i fjor for å spare penger, men gruppa fra europris var helt forferdelig dårlig å sitte i. Da fant jeg ut at jeg godt kunne klare meg med de gamle stolene til jeg fikk råd til ordentlige rotting-møbler. Som jeg for øvrig skal kjøpe denne våren. Gidder ikke å sitte ubehagelig bare for at naboen skal se hvor flott det er på min veranda! Da sitter jeg heller godt i de gamle til jeg får en sittegruppe som er av litt kvalitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til ett snodig fenomen når jeg så på rottingmøbler i fjor. Jo lavere pris - jo mindre møbler! De rimelige settene minnet mer om barnestoler, enn utemøbler for voksne.

Komforten var jo heller ikke så bra på de rimeligere seriene, så der kunne det sammenlignes med rimelige innemøbler. Men tilogmed de rimeligste innemøblene var ihvertfall i fullsize!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Netthandelen har blitt nevnt av folk jeg kjenner, og ser at det er billig der. Men får ikke prøve-sittet. Er selv veldig fornøyd med settet vi kjøpte hos Byggmakker, mye for pengene! (4 stoler og høyt bord)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har 10000,- kroner å bruke på møbler ...

Til TS: Du kan lagre et søk på Finn.no, sånn at du får epost hver gang det dukker opp noe med rottingmøbler. Så slipper du å følge med hele tiden, samtidig som du kan være tidlig ute og gjøre et kupp hvis noen legger ut noe billig.

Men endel har det, og velger kvalitet fremfor pris.

De får bedre og finere møbler, som tåler mer og har bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...