AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Inspirert av diverse tråder om høyde og form på kroppen. Jeg kan bli tiltrukket av blonde, mørke, høye, korte, tynne eller kraftige Har du noen kroppslige eller utseendemessige krav som må være oppfylt for at du skal bli tiltrukket? Hva er de isåfall?
Puremercy Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Så lenge han ikke er tjukk og holder seg godt i form, er høyere enn meg og har et pent smil, så er jeg fornøyd.
annannas Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Både blonde, mørke, høye, lave, runde og muskuløse osv menn kan være tiltrekkende for min del. Men jeg liker vel aller best mørke menn og enten med et pent smil eller fine øyne. Men dette er ikke krav, og jeg har ingen faste trekk jeg ser etter. Jeg er derimot ganske sær når det gjelder klesstil. Jeg traff en gang en veldig sjarmerende mann, men han hadde sjokk orange, gusje fargede sokker! Og dette var helt turn-of for meg. Haha!
Arlandria Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 jeg ELSKER litt guttete ansikt! Gjerne noe som kan se litt tegneserie-aktig. Og vil gjerne ha den manndige ryggen. Er ikke veldig glad i for tynne gutter. Ingen av disse er absolutt MÅ HA, men er helt klart noe jeg foretrekker, og ser tilbake at gutta jeg har holdt på med de siste årene har hatt disse trekkene
Gjest imli Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Nei, det er vanskeleg å setje fingeren på. Det er mange pene/kjekke menn, men det er få som har ein utsjånad som gjer at eg vert tiltrukke med ein gong. Som regel er det personlegheita som gjer at eg vert tiltrukke av han, og så likar eg utsjånaden fordi eg likar personlegheita Bortsett frå veldig overvektige menn eller menn som ser veldig "herja" ut, er eg open for det meste.
Gjest Cosette Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Nei, jeg har ingen sterke preferanser jeg heller. Ikke fordi jeg er så hjertegod at utseende ikke betyr noe for min tiltrekning overhodet, men fordi det er så mye forskjellig jeg liker og har blitt tiltrukket av. Jeg har ingen fast type jeg går etter. Jeg vet jeg har en svakhet for høye, slanke menn med rene trekk, gjerne lyshårede også, men jeg har likt så mye annet enn dette også at det blir umulig å kalle det noe mer enn en lett preferanse, definitivt intet krav. Det er selvsagt enkelte utseender jeg har sjans i havet til å falle for, men her er det også så mye forskjellig at det blir vanskelig å peke på noe eksakt. Ofte er det jo bare en kombinasjon av ansiktstrekk som ikke tiltaler, f.eks., uten at det er noe galt med hvert trekk isolert sett. 1
Djungelvrål Skrevet 15. april 2012 #7 Skrevet 15. april 2012 Alltid likt høy og hengslete, gjerne oppimot 2 meter og småmuskuløs. Liker også sånn typisk kjekk mann, firskårent ansikt med brede og rett øyebryn. Liker heller ikke skallede menn eller menn med lite hår.
Gjest Cuntzilla Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Når jeg ser tilbake på de jeg har vært sammen med eller interesserte i så er de vidt forskjellige utseendemessig. Det gjelder også de jeg har snudd meg etter på gata eller vært litt avstandsforelsket i, enten det er kjendiser eller bare folk jeg vet om. Så jeg har ingen sterke preferanser, for meg er det personligheten som teller, og menn blir attraktive (eller uattraktive) etter jeg blir kjent med dem. Og når jeg blir tiltrukket av en kar ved første blikk så er det gjerne fordi jeg innbiller meg at jeg ser personligheten i fremtoningen, og at det er denne jeg finner tiltrekkende. Så det er utrolig vanskelig å forklare akkurat hva ved et utseende som appellerer, for det går mer på en magefølelse jeg har enn spesifikke fysiske attributter. Sånn sett har alltid hår og stil vært en større greie for meg når det gjelder tiltrekning fordi det kan ligge mye personlighet i dette, men har jo etterhvert lært at det kan finnes bra menn bak stygge gensere også
Gjest Vampen Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Nei, jeg har ingen sterke preferanser på utseende som MÅ oppfylles. Det kan man kanskje se om man tar en titt på xene mine, de er ikke akkurat like, for å si det pent.
BergenBy Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Jenta MÅ være lavere enn meg, og ikke være feit. Det er to absolutte "krav" 3
Gjest Vampen Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 (endret) Og jeg signerer helhjertet Cuntzilla på betydningen av hår og stil! Endret 15. april 2012 av Vampen
Silfen Skrevet 15. april 2012 #12 Skrevet 15. april 2012 Jeg vet ikke. Ingen av de jeg har likt har vært klassisk pene menn. Vanskelig å sette fingen på akkurat hva jeg liker. Men en preferanse er mørkt hår. En ting er nå uansett å se på bilder på nett og si den og den og den var fin. Men når man treffer mennesker så vokser de gjerne på en og man liker personligheten og brått blir de penere også fysisk.
Gjest Cosette Skrevet 15. april 2012 #13 Skrevet 15. april 2012 Når jeg ser tilbake på de jeg har vært sammen med eller interesserte i så er de vidt forskjellige utseendemessig. Det gjelder også de jeg har snudd meg etter på gata eller vært litt avstandsforelsket i, enten det er kjendiser eller bare folk jeg vet om. Så jeg har ingen sterke preferanser, for meg er det personligheten som teller, og menn blir attraktive (eller uattraktive) etter jeg blir kjent med dem. Og når jeg blir tiltrukket av en kar ved første blikk så er det gjerne fordi jeg innbiller meg at jeg ser personligheten i fremtoningen, og at det er denne jeg finner tiltrekkende. Så det er utrolig vanskelig å forklare akkurat hva ved et utseende som appellerer, for det går mer på en magefølelse jeg har enn spesifikke fysiske attributter. Sånn sett har alltid hår og stil vært en større greie for meg når det gjelder tiltrekning fordi det kan ligge mye personlighet i dette, men har jo etterhvert lært at det kan finnes bra menn bak stygge gensere også Ja, for meg er også personlighet og utseende nært forbundet, når jeg ser på hvilke kjendiser jeg finner kjekkest er det definitivt de samme som jeg synes virker mest interessante personlighetsmessig også. Bryr meg f.eks. ikke om disse typiske Hollywood-skuespillerne, nær sagt alle skuespillere jeg liker utseendet til spiller i mindre glansede filmer og serier, aller helst britiske og europeiske. Så det er definitivt en sammenheng der. Jeg kjenner meg også igjen i det å ikke kunne forklare akkurat hva det er som tiltrekker ved første blikk, det er nok noe i det at man oppfatter at denne personen er interessant helhetlig og derfor liker utseendet. Men ikke bare, selvsagt, det er jo nok av de man finner interessante personlighetsmessig men som man aldri blir mer enn venner med fordi man simpelthen ikke er fysisk tiltrukket.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #14 Skrevet 15. april 2012 Sånn sett har alltid hår og stil vært en større greie for meg når det gjelder tiltrekning fordi det kan ligge mye personlighet i dette, men har jo etterhvert lært at det kan finnes bra menn bak stygge gensere også Og jeg signerer helhjertet Cuntzilla på betydningen av hår og stil! En spesiell stil og hårlengde eller er det nok at de har både hår og stil? 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 15. april 2012 #15 Skrevet 15. april 2012 En spesiell stil og hårlengde eller er det nok at de har både hår og stil? Haha! Vel, faktisk er det litt sånn at det ikke er så ekstremt viktig akkurat hvilken stil, bare at de har stil. Altså at den er gjennomført, bra satt sammen, at det ligger litt tanke, god smak og klasse bak det de drar på seg om morgenen. Har veldig mange stiler jeg liker, så kunne sittet her og ramset opp til det kjedsommelige. Men når jeg var yngre så var det bare halvlangt hår, tredagerskjegg, skinnjakke, skinny jeans og et par converse, da var han innafor med en gang
Gjest Vampen Skrevet 15. april 2012 #16 Skrevet 15. april 2012 En spesiell stil og hårlengde eller er det nok at de har både hår og stil? Bare de har litt hår på hodet, og noe som i svak belysning på grisefylla kan betegnes som stil, så er vi ready to go! Men fra alvor til spøk, i likhet med Cuntzilla har jeg heller ikke en bestemt stil jeg liker. Det går mer på at det er en stil som kler den personen, og et litt bevisst forhold til hva man tar på seg. For meg dreier mye av det seg om det stilen sier om en person. Jeg er derfor ekstremt svak for en stil som innebærer små detaljer av individualitet.
hgsdjenta Skrevet 15. april 2012 #17 Skrevet 15. april 2012 (endret) Jeg har noen syke krav, som apsolutt ingen kan måle seg med. Og viss de kan måle seg med mine krav, er de somregel opptatt eller super kjedis ;-p Og grunnen til at jeg har høge krav til en evt. partner er fordi jeg ikke bare tar til takke med hva som helst ;-) Jeg LIKER høye gutter! eksen min er to meter, og jeg er bare 154 cm over bakken! men, jeg syns liksom ikke gutter under 170 er gutter. selvfølgelig, det fins unntak! :-) men.... Jeg liker best mørke gutter, føler blonde gutter er litt sånn.. små(?) i dunno. Er blondine selv, har kanskje noe med det og gjøre? haha. Så synes jeg faktisk gutter som er forholdsvis tynne, er finest! men sixpack osv, er aldeles ikke blandt mine krav! :-) men jeg vil helst ikke ha en veldig overvekt type. (ingenting gale med store folk!! jeg er virkelig ikke superduper skinny selv, er helt normal! så ikke forstå feeil!) Ellers... så bør de ha god humor, selv ironi, være smarte, være opptatt av å bli noe her i verden, og ikke minst være omtenksome! :-) Det er også ett veldig pluss med grønne øyner! ;-) btw, ser de fleste har vrælt utav seg at personligheten er superviktig! jada, selvfølgelig! men jeg hadde aldri snudd meg etter en gutt på gata fordi han ser snill ut ... jesuskristus, vær ærlige med dere selv Endret 15. april 2012 av hgsdjenta
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #18 Skrevet 15. april 2012 hadde du stilt opp alle exene mine og øvrige folk jeg har likt.... det er så mye forskjellig der at man skulle ikke tro det;P
Gjest Vampen Skrevet 15. april 2012 #19 Skrevet 15. april 2012 Hehe, blonde menn er små? Jeg må ha møtt feil type blonde menn. Den største mannen jeg har møtt på min vei var helt blond, godt over 2 meter og kraftig. Inntrykket var liksom ikke helt "Hei småen!".
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #20 Skrevet 15. april 2012 Jeg har veldig forskjellige ekser utseendemessig, både mørke og lyse, høye og lave, med og uten hår. Men jeg har to krav: han skal være høyere enn meg og ikke tjukk. Ellers er det mest krav til personligheten, der er jeg veldig kresen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå