Gjest Maja Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Heei, jeg har noen spørsmål, håper dere kan svare :-) 1. Jeg tar piercing denne måneden, og jeg skal til Tyrkia i slutten av juni, kan jeg bade i bassenget da? 2. Når kan jeg skifte? 3. Når har det grodd? 4. Hvor ofte må jeg rense?
annannas Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 1. Du kan nok bade i basseng etter en mnd eller noe, men dette vet de som tar piercingen så du kan spørre dem. (Er 99% sikker på at du kan bade i juni.) 2. Du kan bytte piercing etter en mnd. 3. Hullet gror dersom du tar ut piercingen. Jeg hadde piercing i et år, så mistet jeg den, og hullet grodde igjen på mindre enn 24 timer. Jeg tok ny piercing og etter 2 år, kan jeg gå uten piercing lenge uten at hullet gror igjen. 4. Rens hver dag, ihvertfall i de første ukene. (Etter dette renset jeg aldri, og har aldri hatt betennelse.)
Gjest maja Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Er det noen av dere som vett helt sikkert om jeg kan bade da eller ikke? Håper dere kan skrive deres meninger så jeg kan se hva fler tallet tror ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå