Gå til innhold

Har du tatt mandlene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å ta mandlene i voksen alder skal visstnok være satans vondt, noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Jeg har i mange år vært plaget med streptokokker, får det et par ganger årlig.

For 3 år siden fikk jeg beskjed av legen at hvis det skjer én gang til så må jeg ta mandlene.

Fortsatte å få streptiser et par ganger i året, men skaffet meg penicillin på svartebørsen for å unngå operasjon.... Ja, jeg er pysete....

Trodde jeg var fyllesyk i dag, men det dukker opp fler og fler symptomer på streptokokker, nå er jeg virkelig lei!

Får ta en tur til legen i morgen og "tilstå" :gjeiper:

Er det så vondt som folk sier?!

Videoannonse
Annonse
Gjest inainaina
Skrevet

Det er veldig forskjellig fra person til person. For min egen del gikk det veldig bra. Hadde veldig lite smerter i ettertid, kun om morran kunne det være en smule vondt. Det var virkelig verdt å fjerne mandlene. Var veldig plaget med halsbetennelse, og etter jeg har operert, så har jeg ikke hatt det en eneste gang. Og det er snart 5 år siden. :)

Skrevet

Det er veldig forskjellig fra person til person. For min egen del gikk det veldig bra. Hadde veldig lite smerter i ettertid, kun om morran kunne det være en smule vondt. Det var virkelig verdt å fjerne mandlene. Var veldig plaget med halsbetennelse, og etter jeg har operert, så har jeg ikke hatt det en eneste gang. Og det er snart 5 år siden. :)

Akkurat samme med meg.

Skrevet

Puh... Takk :)

Får svinge innom doktoren i morgen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det var så galt, men så holdt jeg meg selv gjevnt "dopet" på paralgin forte og voltaren i to uker;) Det var bare et par tre ganger det gjorde satans vondt når jeg hadde sovet for lenge om natten (ergo, for lenge siden siste dose:p)

Fjern dem! Det er absolutt værdt det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...