Gjest Bud Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Å ta mandlene i voksen alder skal visstnok være satans vondt, noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Jeg har i mange år vært plaget med streptokokker, får det et par ganger årlig. For 3 år siden fikk jeg beskjed av legen at hvis det skjer én gang til så må jeg ta mandlene. Fortsatte å få streptiser et par ganger i året, men skaffet meg penicillin på svartebørsen for å unngå operasjon.... Ja, jeg er pysete.... Trodde jeg var fyllesyk i dag, men det dukker opp fler og fler symptomer på streptokokker, nå er jeg virkelig lei! Får ta en tur til legen i morgen og "tilstå" :gjeiper: Er det så vondt som folk sier?!
Gjest inainaina Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Det er veldig forskjellig fra person til person. For min egen del gikk det veldig bra. Hadde veldig lite smerter i ettertid, kun om morran kunne det være en smule vondt. Det var virkelig verdt å fjerne mandlene. Var veldig plaget med halsbetennelse, og etter jeg har operert, så har jeg ikke hatt det en eneste gang. Og det er snart 5 år siden.
Lady Lovelylocks Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Det er veldig forskjellig fra person til person. For min egen del gikk det veldig bra. Hadde veldig lite smerter i ettertid, kun om morran kunne det være en smule vondt. Det var virkelig verdt å fjerne mandlene. Var veldig plaget med halsbetennelse, og etter jeg har operert, så har jeg ikke hatt det en eneste gang. Og det er snart 5 år siden. Akkurat samme med meg.
Gjest Bud Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Puh... Takk Får svinge innom doktoren i morgen
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Jeg synes ikke det var så galt, men så holdt jeg meg selv gjevnt "dopet" på paralgin forte og voltaren i to uker;) Det var bare et par tre ganger det gjorde satans vondt når jeg hadde sovet for lenge om natten (ergo, for lenge siden siste dose:p) Fjern dem! Det er absolutt værdt det! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå