Clevion Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Heisann Jeg som mange andre gutter/menn har kjappe stunder der man runker hardt og kort, å ikke får det samme under et samliv da det ikke går hardt nok, har lest om dette med hvordan orgasmemønster, å jeg ser tegninga, for jeg kjenner meg igjen der, men for meg er det ikke et problem sånn sett når det kommer til samleie med dama, da jeg så og si aldri kommer, det skjer sjeldent. Så, ho føler seg altså forferdelig og ikke fin i det heletatt, og ho mener det er henne som er problemet til at jeg ikke kommer, å det kan jeg med hånda på hjertet si at det er det ikke, for ho er rådeilig! Så til det jeg lurer på, hva kan jeg si? Samma hva jeg forteller henne at det ikke er ho som er problemet, men at det ligger i mitt runke-mønster så mener ho fortsatt det er ho som er problemet. Jeg får henne til og komme uten og måtte bruke fingre eller tunge i det heletatt, og det for seg selv er fantastisk for min del, men ho vil at jeg skal komme også. Så jeg blir jo nødt til å legge om mønsteret i runkinga. Også har ho nå glemt P Pilla en dag, jeg skal til henne om 3 dager, vil det ha noe å si eller er det bare å la kondomen ligge? Jeg sa at vis jeg tar på kondom, så skjer det aldri at jeg kommer når jeg såvidt kommer uten, og da mente ho at alt mellom oss var ødelagt :s
misogynist Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Du lar en kvinne diktere om du skal få orgasme eller ei? Og vurderer faktisk å sette deg selv i en situasjon der det kan bli barn av det? Unnskyld meg, men du trenger betydelig mer ryggrad! Ikke la deg herse med på dette viset. Forøvrig er det en lite god kvinne du har et forhold til. Jeg tror du bør komme deg bort fort før du ender opp innesluttet og bitter. 1
Clevion Skrevet 15. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2012 Du lar en kvinne diktere om du skal få orgasme eller ei? Og vurderer faktisk å sette deg selv i en situasjon der det kan bli barn av det? Unnskyld meg, men du trenger betydelig mer ryggrad! Ikke la deg herse med på dette viset. Forøvrig er det en lite god kvinne du har et forhold til. Jeg tror du bør komme deg bort fort før du ender opp innesluttet og bitter. Jeg tror det er et sted du bomma, men jeg får ikke orgasme når vi har sex. Enkelt og greit. Vi flytter sammen om kort tid og har planer om småtasser så fort ho er ferdig med studier.
frøkna Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Prøv å runk mindre. Du er nok mer vant til hånda di enn dama.
misogynist Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Jeg tror det er et sted du bomma, men jeg får ikke orgasme når vi har sex. Enkelt og greit. Vi flytter sammen om kort tid og har planer om småtasser så fort ho er ferdig med studier. Jeg har ikke bommet, du bommer grovt når du lar en kvinne uimotsagt komme med trusler rettet mot manglende orgasmer fra din side. Les din siste setning i startinnlegget om og om igjen. Kun en tøffel og døgenikt lar slike ting passere.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Tja, du trenger jo ikke bare gå for vaginalt. Får noen damer til å komme med både 4 og 5 forskjellige typer orgasmer, og da er det jo lettere å henge seg på. Kort sagt må du kutte ut høyrehønda helt i en lengre periode. Det er nok ingen annen løning. Dernest må du få henne til å delta nokså aktivt selv. Også får du bruke rikelig med glidemiddel og starte forsiktig og sakte med de nye stedene. Ikke stress på noe vis heller, men ta det over i kos de gangene du ikke klarer konsentrere. Da kommer det seg nok! På den andre siden, forrige dame jeg var sammen med kom sikkert godt over 100 ganger på noen måneder, mens jeg selv bare 3 ganger. Det hadde nok også en del med at hun fikk så intense orgasmer at hun ikke klarte fortsette, og da er det jo ikke så mye råd uansett.
Clevion Skrevet 15. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2012 Tja, du trenger jo ikke bare gå for vaginalt. Får noen damer til å komme med både 4 og 5 forskjellige typer orgasmer, og da er det jo lettere å henge seg på. Kort sagt må du kutte ut høyrehønda helt i en lengre periode. Det er nok ingen annen løning. Dernest må du få henne til å delta nokså aktivt selv. Også får du bruke rikelig med glidemiddel og starte forsiktig og sakte med de nye stedene. Ikke stress på noe vis heller, men ta det over i kos de gangene du ikke klarer konsentrere. Da kommer det seg nok! På den andre siden, forrige dame jeg var sammen med kom sikkert godt over 100 ganger på noen måneder, mens jeg selv bare 3 ganger. Det hadde nok også en del med at hun fikk så intense orgasmer at hun ikke klarte fortsette, og da er det jo ikke så mye råd uansett. Vel, analt for både min og hennes del er helt uaktuelt egentlig. At det er glatt er ikke noe problem, ho blir våt nok som det er. Får bare se hvordan det går
Clevion Skrevet 15. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2012 Jeg har ikke bommet, du bommer grovt når du lar en kvinne uimotsagt komme med trusler rettet mot manglende orgasmer fra din side. Les din siste setning i startinnlegget om og om igjen. Kun en tøffel og døgenikt lar slike ting passere. Trusler mot orgasme? Det er snakk om at ho føler seg ufyselig og ikke fin nok fordi JEG ikke kommer. Jeg kan ikke noe for at det er for lite friksjon eller hva det er.
misogynist Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Trusler mot orgasme? Det er snakk om at ho føler seg ufyselig og ikke fin nok fordi JEG ikke kommer. Jeg kan ikke noe for at det er for lite friksjon eller hva det er. Hun truer jo med at forholdet er OVER om ikke DU kommer! Hva tror du hadde skjedd om en mann på dette viset truet en kvinne som ikke fikk orgasme? Du er jo fullstendig under denne kvinnens tommel.
Xaphan Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Du må nok slutte å runke helt, i hvertfall i en periode. På den måten venner du deg av med det samtidig som at du sparer deg selv til henne. Jeg vet ikke hvor ofte du er vant med å runke, men dersom du gjør det daglig kan bare noen få dager uten få deg mer kåt enn vanlig og dermed øker det sjansene dine for å komme med henne. Når det kommer til det med pilla kommer det litt an på merket, men den pilla jeg gikk på var sånn at det gikk greit å glemme én dag så lenge du tok to stk dagen etterpå. Men det burde du høre med henne om.
Clevion Skrevet 15. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2012 Hun truer jo med at forholdet er OVER om ikke DU kommer! Hva tror du hadde skjedd om en mann på dette viset truet en kvinne som ikke fikk orgasme? Du er jo fullstendig under denne kvinnens tommel. Beklager, jeg har en tendens til og formulere meg litt dårlig, å det ligger mer bak der ho mener "alt er ødelagt", vi har krangla litt idag, der det begynte med at ho hadde glemt ei p pille, som da resulterte i at jeg må da ha kondom mest sannsynelig, det vil jeg helst slippe, men jeg sa da at det skjer det ikke at jeg kommer. Og ho mener også at ho ikke er fin nok til at jeg skal få den utløsninga, og da hasteskreiv ho at ting var ødelagt. Men så kom ho seg hjem etter mange timer på tur, og jeg fikk vist ho detta http://www.doktoronline.no/wacms/print.wa2?DocumentId=21768 greiene, og ho forstod situasjonen, å alt er fint og back to normal Jeg er en type ho aldri ville dumpa i det heletatt, så ikke uroe deg for det. Du må nok slutte å runke helt, i hvertfall i en periode. På den måten venner du deg av med det samtidig som at du sparer deg selv til henne. Jeg vet ikke hvor ofte du er vant med å runke, men dersom du gjør det daglig kan bare noen få dager uten få deg mer kåt enn vanlig og dermed øker det sjansene dine for å komme med henne. Når det kommer til det med pilla kommer det litt an på merket, men den pilla jeg gikk på var sånn at det gikk greit å glemme én dag så lenge du tok to stk dagen etterpå. Men det burde du høre med henne om. Jeg har holdt på ganske uregelmessig, aldri hatt noen veldig vane for annenvær dag, har liksom tatt det litt på sparket om jeg plutselig skulle bli kåt, så skjedde det der og da veldig fort, men som du sier, at jeg burde la vær, jeg har ikke runka nå på ei uke og skal fortsatt holde meg fram til onsdag. Hadde vel og merke våte drømmer inatt og da skjedde det litt av vært men sånt skjer vel bare. Aner ikke hvilket merke ho bruker, men ho har tatt idag så vi får se hva som skjer, prøve først med kondom og se om det skjer noe inni der eller hva som kommer fram
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå