AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Hjelp meg. Jeg får ikke til å gå ordentlig. I dag tidlig når jeg sto opp begynte jeg å skjelve vilt i knærne. Føttene mine rister bare når jeg står i ro. Rister/skjelver også når jeg skal gå. I tillegg begynner det nå å gjøre vondt i kneskålene. Jeg forstår ikke hva dette er for noe, er så irriterende at det skjer i dag også, ettersom jeg har helgejobb å gjøre som består av mye gåing. Og jeg vet ikke hvordan dette skal gå!!!!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Ingen som kan svare litt fort? Det gjør vondt...
Ryvre Skrevet 15. april 2012 #3 Skrevet 15. april 2012 Er det som kramper eller er det som ar du har lavt blodsukker? Er det kramper du sliter med så kan du prøve å ta litt magnesium (kan kjøpes på apoteket, men ta gjerne doble doser) eller du kan sette beina i isvann i kort tid. Er det som at du har lavt blodsukker, spis, drikk og slapp litt av. P.S trenger man svar fort når det gjelder kropp og helse så lønner det seg å ringe legenontoret ditt
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Er det som kramper eller er det som ar du har lavt blodsukker? Er det kramper du sliter med så kan du prøve å ta litt magnesium (kan kjøpes på apoteket, men ta gjerne doble doser) eller du kan sette beina i isvann i kort tid. Er det som at du har lavt blodsukker, spis, drikk og slapp litt av. P.S trenger man svar fort når det gjelder kropp og helse så lønner det seg å ringe legenontoret ditt På søndag? Helddiggris
Ryvre Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 På søndag? Helddiggris Ja eller legevakten, akutten, hvor enn som kan gi svar fort på slike spørsmål
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå