Gå til innhold

Nuvaringen min sklir litt ut..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nuvaringen min har en tendens til å skli litt ut av skjeden.. :oops: Kanten på ringen legger seg nederst ved åpningen. Den faller aldri ut eller noe, men den sklir som regel ned til åpningen.

Er det skjeden min som er veldig slapp, eller skal den være sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Da synes jeg du skal kontakte legen for å spørre han. Det kan hende du ikke setter den riktig inn. Den skal jo suge seg fast til sjedeveggen og skal jo egentlg ikke skli ut.

Skrevet

Det kan være du har litt frammover bøyd livmor, min ligger også nær kanten av og til. Ikke noe problem det, legen sa det ikke hadde noen betydning. Har brukt ringen siden nov03, altså over et år, og er like fornøyd.

Skrevet

Siden det har vært ørten tråder om nuvaring på forummet nå så sniker jeg inn spørsmålet mitt her. kan jo irritere noen om det bare blir nuvaringtråder her ...*silikontråd-klager ennå friskt i minne* :wink:

Kan man bruke tampong og Nuvaruing samtidig? Hvordan får de isåfall plass? Jeg får plass til en tampong- men om jeg skal dytte en ring innenfor der igjen - så vil tampongen komme utenfor eller det blir sikkert vondt og ubehagelig.?? :oops: eller legger man tampongen inn "oppå" ringen? kan det ikke da bli lekasjer mellom skjedevegg, ring og tampong?

Nå er det jo ikke sikkert at det er en aktuel problemstilling da- men jeg har lest at man må sette inn ringen selv om man fremdeles blør når det har gått en uke. Noen som har erfaringer med dette?

Gjest Moonshadow
Skrevet

. Har brukt ringen siden nov03, altså over et år, og er like fornøyd.

Det er jo Jan04 nå, så etter mine beregninger er det bare to mnd :ler:

Skrevet

Jeg tror ikek det skal være noe problem å ha tampong samtidig. Den legger seg vel bare på siden av ringen på en måte. Det går an å ha en penis inn der mens ringen er inne, så da gårdet nok greit med en tampong også!

Skrevet

men man har jo egentlig blødningen den uka du tar ut ringen da.. :wink:

men om det blir forsinkelser eller noe, så tror jeg ikke det er noe problem med begge i.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det går helt fint å bruke tampong samtidig.

Madison; Noen ganger tar det noen dager før mensen kommer igang etter at man har tatt ut ringen ( det gjelder ihvertfall meg), så da blir det gjerne til at man har mensen mens man har satt inn ny ring..

Skrevet

Ja jeg skjønner Runa :D tar gjerne et par dager ihvertfall før det skjer noe.

forresten har perioden blitt veldig korta ned for min del, har blødning et par dager bare. 3 noen ganger.

Nuva er genial :D

Skrevet

Det er jo Jan04 nå, så etter mine beregninger er det bare to mnd :ler:

:ler: Tiden går , mente selvfølgelig 2002 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...