Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #21 Skrevet 27. mai 2002 ikke verst å kunne "bunne" jenta med 8 cm!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #22 Skrevet 27. mai 2002 Den var vel ment som en spydig komentar vi jeg tro. Noen gutter er opptatt av å bunne jenta. Hvorfor? Jenter har da omtrent ikke følelser der, så du må nok skaffe deg litt opplysnynger før du skriver noe så teit.
Amarone Skrevet 27. mai 2002 #23 Skrevet 27. mai 2002 En pi** skal være PASSE, verken mer eller mindre! Ikke for lang, ikke for stor, og den skal ikke ha for mye forhud (= hatt), og heller ikke være omskåret... den skal se akkurat ut som pi**en til kjæresten min, faktisk! Hadde en gang en kjempesvær en, men syntes det så teit ut med det bittelille (egentlig normale) hodet på den lange stanga. Faktisk ikke sexy i det hele tatt! Amarone
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #24 Skrevet 27. mai 2002 gutter; snart forlanger desse jentene, at dere må gå uten bukse på byen. Vær beredt hilsen fra jente på 16
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #25 Skrevet 30. mai 2002 Jente 16, Det hadde kanskje vært det beste! Da hadde vi småvokste sluppet ydmykelsen når jenta smiler lattermildt når hun ser den stiv på soverommet etter en sjekkerunde på byen. Da hadde hun forhåpentligvis aldri kommet bort til meg, og jeg hadde visst at de som kom bort faktisk ikke MÅTTE ha en tykk vedkubbe for å bli lykkelig! Det ville nok vært utrolig få som kom bort, men jeg ville heller valgt den måten, enn å bli ydmyket på soverommet! - Harald
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #26 Skrevet 13. juni 2020 På 25.5.2002 den 11.04, Gjest Anonymous skrev: Hei på dere jenter! Nå trekker jeg frem et gammelt og "kjært" tema igjen. For oss menn er dette et tema som er veldig viktig . Er det det for dere jenter?? Det har vært fint om dere jenter spesielt kommer med synspunkter på dette. Blir dere fks. opphisset av en som er over gjenomsnittet. Fantaserer dere om dette -" de store"?? Hvilken betydning har pi##ens størrelse for dere?? Med vennlig hilsen fra en anonym Anders. Det har stor betydning. Elsker stor pikk. Finnes ikke noe mer vakkert og sexy enn en stor pikk som drypper av precum. i alle farger. Får vann i munnen av tanken. Drømmer meg bort.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #27 Skrevet 13. juni 2020 Jeg har alltid ment det er straponstørrelsen det kommer an på, men det nå jeg. Anonymkode: 080bc...9ff 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #28 Skrevet 13. juni 2020 Som sagt tidligere kun stor pikk i fantasien ikke i virkeligheten. Det er bare vondt og kan bare gjøre noen stillinger. Med en normal pikk kan man gjøre alt. Anonymkode: 4d9c5...e9f
Kaptein Klein Skrevet 13. juni 2020 #29 Skrevet 13. juni 2020 Størrelsen på kjønnsleppene trumfer alt. Det beste er når de er store som flaggermusvinger og jeg kan late som om jeg er en kineser i Wuhan's wetmarked som endelig har funnet den perfekte flaggermussuppe. Bonuspoeng om man kan bruke de som håndvifte for å kjøle seg ned om sommeren. 4
carmen81 Skrevet 13. juni 2020 #30 Skrevet 13. juni 2020 51 minutter siden, Kaptein Klein skrev: Størrelsen på kjønnsleppene trumfer alt. Det beste er når de er store som flaggermusvinger og jeg kan late som om jeg er en kineser i Wuhan's wetmarked som endelig har funnet den perfekte flaggermussuppe. Bonuspoeng om man kan bruke de som håndvifte for å kjøle seg ned om sommeren. Dagens det der
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #31 Skrevet 14. juni 2020 14 timer siden, carmen81 skrev: Dagens det der Hvorfor var det så morsomt? Anonymkode: b02a5...260
3lis3 Skrevet 23. juni 2020 #32 Skrevet 23. juni 2020 På 25.5.2002 den 11.04, Gjest Anonymous skrev: Hei på dere jenter! Nå trekker jeg frem et gammelt og "kjært" tema igjen. For oss menn er dette et tema som er veldig viktig . Er det det for dere jenter?? Det har vært fint om dere jenter spesielt kommer med synspunkter på dette. Blir dere fks. opphisset av en som er over gjenomsnittet. Fantaserer dere om dette -" de store"?? Hvilken betydning har pi##ens størrelse for dere?? Med vennlig hilsen fra en anonym Anders. Det enkle svaret er: JA. Størrelsen betyr masse. det finnes sikkert noen som er for store, men det har ikke jeg opplevd enda. Må bare begynne litt mer forsiktig med de store.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #33 Skrevet 23. juni 2020 Personlig liker jeg ikke å ha sex med for store. Jeg liker ikke følelsen av å bli bunnet. Det gjør meg fysisk uvel og kvalm. For meg, som liker litt røff sex og "hardt kjøre-på" sex, så er det ikke digg med en for stor penis, for da må man ta det litt mer forsiktig. Jeg foretrekker gjennomsnitt, litt over og godt under. Anonymkode: 9c420...d55
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #34 Skrevet 23. juni 2020 Hva er greia med brukeren Sørlandsjenta02 og denne uvanen hans med å dra frem tråder fra 2002 hele tiden!??? (tror ikke noe på at dette er en jente) Anonymkode: 8028e...e83 5
Gjest Ufordragelig Skrevet 23. juni 2020 #35 Skrevet 23. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva er greia med brukeren Sørlandsjenta02 og denne uvanen hans med å dra frem tråder fra 2002 hele tiden!??? (tror ikke noe på at dette er en jente) Anonymkode: 8028e...e83 Han er banna/moderert i 1mnd. Er en catfish til som holder på nå som du ser.
Isambard Skrevet 23. juni 2020 #36 Skrevet 23. juni 2020 På 25.5.2002 den 11.10, Gjest Anonymous skrev: Kan du ikke vær så snill å søk på gamle innlegg. Vi orker ikke en ny runde med størrelser. Herregud hjelp meg. Morsomt at folk var drittlei av penistråder allerede i 2002😄
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #37 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har bare dårlige erfaringer med stor penis. Jeg liker ikke det fordi det gjør så vondt. Foretrekker gjennomsnittlig, det er bedre. Skjønner ikke hvor det "stor penis er det viktigste og beste" tullet kom fra fordi det er ikke sant i det hele tatt. Doggy style er jævlig vanskelig når man har sex med en som har alt for stor, til og med forskjellige misjonær posisjoner også. Personlig så hater jeg det og aldri vil bort i stor penis igjen. Har en type med en perfekt størrelse for meg og den er ganske gjennomsnittlig stor. Anonymkode: 8b093...ddc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå