Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #1 Skrevet 25. mai 2002 Hei på dere jenter! Nå trekker jeg frem et gammelt og "kjært" tema igjen. For oss menn er dette et tema som er veldig viktig . Er det det for dere jenter?? Det har vært fint om dere jenter spesielt kommer med synspunkter på dette. Blir dere fks. opphisset av en som er over gjenomsnittet. Fantaserer dere om dette -" de store"?? Hvilken betydning har pi##ens størrelse for dere?? Med vennlig hilsen fra en anonym Anders.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #2 Skrevet 25. mai 2002 Det er ikke størrelsen det kommer an på men hvordan han bruker den..... tante beate
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #3 Skrevet 25. mai 2002 Kan du ikke vær så snill å søk på gamle innlegg. Vi orker ikke en ny runde med størrelser. Herregud hjelp meg.
Nelle Skrevet 25. mai 2002 #4 Skrevet 25. mai 2002 Enig med tante Beate. Størrelse betyr veldig lite for meg (med mindre den er eksepsjonelt liten, da). En "skikkelig" stor er egentlig ikke så attraktiv. Klarer ikke å "bånnsuge" ham om den er for stor/lang. Nelle 1
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2002 #5 Skrevet 25. mai 2002 I fantasien- JA! I virkeligheten- NEI! Godt nok svar?12
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #6 Skrevet 25. mai 2002 men dette må du da begrunne, vinga! Hvorfor i fantasien, men ikke i virkeligheten? Lurer fælt nå.. Lars,21.
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2002 #7 Skrevet 25. mai 2002 Ok, her er min begrunnelse: I fantasien er det opphissende å tenke seg en stor pi## som kjører inn i en. Eller at den bare ÈR stor, det føles liksom mere mandig. No affence tough. I virkeligheten er det VONDT med stor pi##. Ta meg og sambo for eks, han er ganske stor. Vi må bruke glidemiddel nesten hver gang for å i det hele tatt få den inn Det er vel omtrent det sammen som dere gutter drømmer om Jennifer Lopez, men synes det er best med normale jenter after all. Dem får dere iallefall ha i fred.12
Gjest sexysadie Skrevet 25. mai 2002 #8 Skrevet 25. mai 2002 Gutter Er bryststørrelse viktig? Hvis ikke dere synes d? Hvorfor legger da tusener på tusener av kvinner seg på operasjonsbordet for å øke volumet da?
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #9 Skrevet 26. mai 2002 Det var da leit du ikke liker store saker, vinga. men dette er det jo mange meninger om. forskjell også i lengde hos jenta vel:) sexysadie.. vel, jeg foretrekker at jenta har litt synlige bryster og vel så det. det er sexy, og godt å kna i:)
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #10 Skrevet 26. mai 2002 Størrelsen for meg betyr 0 komma nix... Det som er problemet for oss. Er at den er veldig bøyd... mer som en banan, det er helt naturlig. Men sliter veldig med å få den inn... Stort problemo jezz... Pingo
Gjest Kinga Skrevet 26. mai 2002 #11 Skrevet 26. mai 2002 Min erfaring: Menn med stor penis gjør "dårligere jobb" enn de med mindre. Jeg begynner tro at de føler størrelsen i seg selv er nok(?). Dette er selvfølgelig en grov generalisering. Forøvrig er det ikke sikkert mine begreper om "stor" stemmer overens med andres, daah.12
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #12 Skrevet 26. mai 2002 Det er digg med en stor pi##. Jeg foretrekker heller det enn en liten. Yammy
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #13 Skrevet 26. mai 2002 Hva er som er så vondt med stor penis da? Er det fordi at pi##en er så mye lengre enn skjeden til jenta slik at det lett bunner og gjør vondt?
Hedda-78 Skrevet 26. mai 2002 #14 Skrevet 26. mai 2002 Ja, siste anonym, det er derfor. Er enig med Vibeke, det verkar som om menn med stort utstyr er veldig bevisste på det, og trur at sidan han er stor, er han bra. Det er veldig feil. For meg er det i allefall viktig, uansett om han er liten eller stor, at mannen ikkje har kompleksar for størrelsen og at han veit at elskov er mykje meir enn pi##. Eg elskar med heile mannen, ikkje berre pi##en hans. Derfor bør mannen elske med heile seg, ikkje berre med pi##en.12 1
Gjest Cruella Skrevet 26. mai 2002 #16 Skrevet 26. mai 2002 Jeg leste nylig i boka "Hot sex" at menn med små pi##er har en tendens til å få orgasme raskere enn de med større utstyr. Dette pga at de har nervetråder over et mindre område enn de med større, friksjonen blir på en måte mer intens. Dette er faktisk min erfaring også, så hvis man tenker seg sex som kun samleie, er det bedre med en med litt størrelse på pi##en... Nå er jo sex så mye mer enn samleie, så en med liten pi## kan jo gjøre mest mulig ut av å utbedre sitt potensiale mht. tungen, fingrene og leppene. Klem, Lisa-Beth
Gjest Cruella Skrevet 26. mai 2002 #17 Skrevet 26. mai 2002 Glemte forresten å nevne at boka "Hot sex" er kjempebra. Husker ikke forfatteren, men det er en kvinne. Jeg bestilte min gjennom Bokklubben Nye Bøker. Klem, Lisa-Beth
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #18 Skrevet 26. mai 2002 Kan dere si hva en liten er? Har aldri tenkt på det før jeg kom på Kg og leste om det. Min manns er 9 cm stiv, men han er fantastisk. Har aldri opplevd komplekser av det heller. Det som undrer meg er at de med store må fortelle alle om det. Er det det eneste de har å skryte av? Vi får alltid opplyst str om de lange, men aldri de små. Når han er slapp er han bare en vorte, men det er da ikke da jeg har bruk for den heller. Gjennomsnittet er vel ca 12? nei, str er noe oppskrytte saker. Har prøvd større.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #19 Skrevet 26. mai 2002 Jeg er en mann med liten penis, faktisk så er den et ynkelig syn når den er slapp.... Men jeg kaller den verdens "8 under" jeg for, for det er en voldsom forandring når den blir stiv, da blir den mellom 11 - 13 centimeter avhengig av hvor kåt jeg er. Har enda tilgode å høre at noen jenter har sagt at den er for liten og håper jeg slipper å høre det også. Jo da, jeg vet at noen kanskje ville syntes den er for liten og at de ikke har sagt noe for å skåne meg..... men det tror jeg egentlig ikke for alle har de ønsket å ha sex med meg mer enn en gang. Og selv min "lille" penis, som er en del centimeter under gjennomsnittet har vært i stand til å bunne et par jenter.
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #20 Skrevet 26. mai 2002 Jeg leste en plass at noen har en vorte slapp,men det er ikke så stor forskjell når de blir stiv i forhold til en som har en lang en. Her inne har jo alle unge en tendess til å legge på lengden. Vær stolt av din 8 under, den gjør sikkert jobben bedre enn de fleste. For du er stolt. Noen mindre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå