starligt Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 jeg skal lage marsipankake idag.ville i utgangspunktet hatt den helt hvit.noen som har prøvd og drysse melis på og pynta den etter på?kunne tenkt meg og prøvd det,men redd jeg skal ødelegge hele kaka og bursdagen er idag.
Belima Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Når du tar melis oppå marsipan så blir marsipanen bare klissete, ikke hvit. Prøv på en liten bit, så ser du hva jeg mener.
starligt Skrevet 15. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2012 Når du tar melis oppå marsipan så blir marsipanen bare klissete, ikke hvit. Prøv på en liten bit, så ser du hva jeg mener. ok.takk for svar.da vet jeg at jeg ikke må gjøre det.kanskje jeg heller drysser melis på i steden for.den skal i kjøleskapet så da kan den umulig bli no klissete ut av det.
Brunhilde Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 ok.takk for svar.da vet jeg at jeg ikke må gjøre det.kanskje jeg heller drysser melis på i steden for.den skal i kjøleskapet så da kan den umulig bli no klissete ut av det. Drysse melis på i stedet for melis? Det er mulig å kjøpe hvit marsipan, men den er ganske dyr, mener jeg å huske. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 jeg skal lage marsipankake idag.ville i utgangspunktet hatt den helt hvit.noen som har prøvd og drysse melis på og pynta den etter på?kunne tenkt meg og prøvd det,men redd jeg skal ødelegge hele kaka og bursdagen er idag. Sikt melis over før serveringen,da går det helt fint. Den forsvinner om du gjør det før du setter den i kjøleskapet
#Mj# Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 ok.takk for svar.da vet jeg at jeg ikke må gjøre det.kanskje jeg heller drysser melis på i steden for.den skal i kjøleskapet så da kan den umulig bli no klissete ut av det. var det melisglasur du egentlig hadde tenkt på? men jo, kaken blir klissete av å stå med siktet melis på. jeg bruker marshmallowfondant om jeg vil ha kaken helt hvit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå