Rosenrød Skrevet 15. april 2012 #1 Skrevet 15. april 2012 Noen som vil dele oppskrifter hvor disse tingene brukes? Tusen takk:-)
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Åh kan ikke folk slutte med dsse fotballfrueoppskriftene.
Mubba Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Åh kan ikke folk slutte med dsse fotballfrueoppskriftene. Neineinei, mandelmel og mandelsmør har da ingenting med Fruen å gjøre! TS; Har ingen spesifikke oppskrifter med mandelmel å komme med, men du vil finne uendelig med oppskrifter på google. Mandelsmør er sååå godt. En stor favoritt her er å dyppe både grønnsaker og frukt i mandelsmøret. Hvis jeg skal dyppe grønnsaker tilsetter jeg litt salt i mandelsmøret. Skal jeg dyppe frukt tilsetter gjerne litt ekte vaniljepulver og stevia/annen søtning. En STOR favoritt er å lage et deilig mandelfyll av mandelsmør, vaniljepulver, stevia og gjerne yaconsirup/annen sirup og fyller noen dadler. NAM!!! Blander du mandelsmør med litt yaconsirup/annen sirup (JA, jeg elsker yaconsirup!!!) + en teskje eller to med kakaopulver får du et deilig sjokoladepålegg.
Safira Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Mandelsmør er kjempegodt som pålegg med frukt eller syltetøy oppå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå