Gå til innhold

Noen som vet?!


Gjest lommerusk

Anbefalte innlegg

Gjest lommerusk

Jeg sliter så innmari med å finne noen jeans som passer!

Jeg har kjøpt meg 3 jeans i løpet av 3 år nå. Møkka butikker... Jeg har ikke all verdens med penger, så ei bokse til maks 500-, kan jeg gå med på. MEN! så kommer problemet, jeg har så tjukke legger! Alle de fine boksene som jeg finner på vero moda, bikbok, gina-t osv får jeg søren meg ikke over leggene :tristbla: og så har jeg sprett rompe uten hofter :kjefte: :gjeiper:

Derfor har jeg kjøpt såkalte "baggybokser" som sitter (litt for) løst på... Jeg føler meg liksom ikke så feminin i dem. HVOR kan jeg kjøpe bokser for de med litt "kjøtt på kroppen"? Jeg er ca en str m/l alt ettersom... Blir nesten sinna når jeg ser rundt med der jeg står på butikkene og skal kjøpe meg bokser, så ser jeg de pipestilkene av bein på andre jenter som finner seg bokser... :filer:

Veldig gjerne en nettbutikk som selger! Gjerne med strech! (strecht? strech...? :fnise: )

SÅ! mitt neste spm, t-skjorter som dekker rompa, og med mønster på! noen som har noen tips om nettbutikker eller noe sted de selger det? Ikke slike med bare striper og slikt, litt "fresht" med kule mønster osv :jepp: Jeg vet at carlings hadde en del før, men nå finner jeg dem ikke lenger :tristbla:

Gjerne ikke så alt for dyrt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Kan det være noe å finne hos Emoda ?

Jeg har altså ikke kjøpt noe fra dem, men liker den garantien de reklamerer med.

Den er nesten for god til å være sann... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Jeg sliter så innmari med å finne noen jeans som passer!

Jeg har kjøpt meg 3 jeans i løpet av 3 år nå. Møkka butikker... Jeg har ikke all verdens med penger, så ei bokse til maks 500-, kan jeg gå med på. MEN! så kommer problemet, jeg har så tjukke legger! Alle de fine boksene som jeg finner på vero moda, bikbok, gina-t osv får jeg søren meg ikke over leggene :tristbla: og så har jeg sprett rompe uten hofter :kjefte: :gjeiper:

Derfor har jeg kjøpt såkalte "baggybokser" som sitter (litt for) løst på... Jeg føler meg liksom ikke så feminin i dem. HVOR kan jeg kjøpe bokser for de med litt "kjøtt på kroppen"? Jeg er ca en str m/l alt ettersom... Blir nesten sinna når jeg ser rundt med der jeg står på butikkene og skal kjøpe meg bokser, så ser jeg de pipestilkene av bein på andre jenter som finner seg bokser... :filer:

Veldig gjerne en nettbutikk som selger! Gjerne med strech! (strecht? strech...? :fnise: )

SÅ! mitt neste spm, t-skjorter som dekker rompa, og med mønster på! noen som har noen tips om nettbutikker eller noe sted de selger det? Ikke slike med bare striper og slikt, litt "fresht" med kule mønster osv :jepp: Jeg vet at carlings hadde en del før, men nå finner jeg dem ikke lenger :tristbla:

Gjerne ikke så alt for dyrt :fnise:

Jeg sliter også med å finne bukser som passer. Det er så få som er lange nok i beina i butikkene, så jeg skal begynne å bestille i Ellos. Der står det hva slags lengder de har, og det er mange ulike fasonger, lengder, former, og prisklasser. Mange av buksene har nemlig flere lengder.

Om du hater å prøve bukser i butikker like mye som meg, og irriterer deg over ansatte som bare er opptatt av å selge, er dette kanskje noe å prøve? De har faktisk veldig mye fint.

Blir så lei av de som sier "Åh, den passet jo perfekt", når enhver idiot kan se at det ikke er tilfellet. Så blir nok mer bestilling på nettet for min del framover. :fnise:

Endret av Grønnblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Kan det være noe å finne hos Emoda ?

Jeg har altså ikke kjøpt noe fra dem, men liker den garantien de reklamerer med.

Den er nesten for god til å være sann... :klo:

De var jammen dyre. Så mye betaler i hvert fall ikke jeg for en bukse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jeans som sitter som støpt og varer vil gjerne koste litt. Men av billige typer så er jeg fornøyd med HM jeg, men må som regel holde meg til bootcut pga leggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Har du forsøkt Vivikes?

Det er kanskje en "kjerring butikk" i noens øyne, men har greie bukser. :takke:

T skjorter med gøye mønster som er lange og innsvinget i livet....... sjekk nettet du, ebay feks :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

I KK så jeg reklame for et norsk jeansmerke som heter Funaki. Det så ut som de var litt mer tilpasset norske kropper med litt former. Jeg vet dessverre ikke pris eller hvor man kjøper dem, men det går jo an å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

De var jammen dyre. Så mye betaler i hvert fall ikke jeg for en bukse. :)

Det er stor varasjon i pris ja.

Men jeg syntes ikke det generelt sett var så galt.

Nå brukte jeg sorteringsvalgene, og kom opp med dette.

Kun for demonstrasjon:

Sortert etter pris

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært fornøyd med cubus sine!

Enig med denne!! Jeg sverger til Friday Jeans. De koster 199,-, og er akkurat passe høye i livet slik at de passer til oss med både mage og rompe. De er slimfit da, men det er verdt å prøve dem for å se om de kan passe leggene dine... Også har Kappahl en egen serie som heter Magic. Disse er laget spesielt for oss med litt rompe og lår, samtidig som de holder inn litt. Finnes i både slimfit, straight og bootcut. Disse koster + - 500,-. Jeg er veldig glad i hold-in effekten i disse, men føler innimellom de er "hakket for kjerring" da de går litt høyt opp på magen... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lommerusk

Kan det være noe å finne hos Emoda ?

Jeg har altså ikke kjøpt noe fra dem, men liker den garantien de reklamerer med.

Den er nesten for god til å være sann... :klo:

Der var mange bokser! Men, ja det virker litt for godt til å være sant egentlig :sjokkert: Alt fra 1300 til 99-, liksom :vetikke:

Ingen som har erfaring derfra vell? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med denne!! Jeg sverger til Friday Jeans. De koster 199,-, og er akkurat passe høye i livet slik at de passer til oss med både mage og rompe. De er slimfit da, men det er verdt å prøve dem for å se om de kan passe leggene dine... Også har Kappahl en egen serie som heter Magic. Disse er laget spesielt for oss med litt rompe og lår, samtidig som de holder inn litt. Finnes i både slimfit, straight og bootcut. Disse koster + - 500,-. Jeg er veldig glad i hold-in effekten i disse, men føler innimellom de er "hakket for kjerring" da de går litt høyt opp på magen... :gjeiper:

Helt enig. Jeg har tykke legger, men syns det er så god stretch i disse at leggene fint får plass. De ser freshe ut, og er bilige! Så jeg hadde tatt meg en tur innom Cubus å sett hvis jeg var deg Ts :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lommerusk

Jeg sliter også med å finne bukser som passer. Det er så få som er lange nok i beina i butikkene, så jeg skal begynne å bestille i Ellos. Der står det hva slags lengder de har, og det er mange ulike fasonger, lengder, former, og prisklasser. Mange av buksene har nemlig flere lengder.

Om du hater å prøve bukser i butikker like mye som meg, og irriterer deg over ansatte som bare er opptatt av å selge, er dette kanskje noe å prøve? De har faktisk veldig mye fint.

Blir så lei av de som sier "Åh, den passet jo perfekt", når enhver idiot kan se at det ikke er tilfellet. Så blir nok mer bestilling på nettet for min del framover. :fnise:

Jeg har sett mye på ellos sine sider ja, men siden det ikke er merker som jeg har prøvt tidligere der så er jeg usikkert på om de vil passe "formen" min liksom.. :sjenert: Synes noen av de ser så himla høye ut i livet :sukk:

Bestilte her for ett par mnd siden på rockdenim.no sin side, men de var ALT for små i størrelsen :kjefte: Det stod at man burde kjøpe boksene der i en str eller to større enn man vanligvis bruker, jeg gjorde jo det... men de passet ikke! Så jeg måtte bare selge dem videre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lommerusk

Har du forsøkt Vivikes?

Det er kanskje en "kjerring butikk" i noens øyne, men har greie bukser. :takke:

T skjorter med gøye mønster som er lange og innsvinget i livet....... sjekk nettet du, ebay feks :jepp:

Oooii, ebay er skummelt!! ALT for mye billig og fint... stakkars lommebok! :fnise:

Ja, jeg synes vivikes er litt så kjerring-butikk :fnise: Men kan jo sjekke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lommerusk

Det er stor varasjon i pris ja.

Men jeg syntes ikke det generelt sett var så galt.

Nå brukte jeg sorteringsvalgene, og kom opp med dette.

Kun for demonstrasjon:

Sortert etter pris

Hmm, jeg sjønner ikke det der med tommer jeg altså :sjenert: vil du forklare om du kan? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hmm, jeg sjønner ikke det der med tommer jeg altså :sjenert: vil du forklare om du kan? :lete:

Jeg fant en tabell her, og det ser ut som den stemer ganske bra :)

Hvis noen vet om en annen tabell så er det fint om de 'kaster seg inn' og linker opp :)

Modellen betyr jo også ganske mye mht. hvilken størrelse man trenger.

Selv vet at det ofte varier med et par tommer fra en modell til en annen, pga. fasongen på buksene :fnise:

Edit: Leif

Edit 2: Kanskje verd å nevne at Lille-pus er 'ei gammal kjærring' altså. Så smak, økonomi o.l. er høyst sannsynligvis ikke helt den samme. Men jeg prøver bare å hjelpe litt :)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...