Gå til innhold

Husk at Titanic starter 21.50 på nrk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns filmen er veldig bra foreløbig :) Den viser litt mer enn filmen fra 1997 hvordan det var sjenerelt å være på båten. Filmene er god på hver sin måte ;) Handlingen er best i den fra 1997, men følelsen av å være på båten og vite hvordan de hadde det er best i denne syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er veldig bra. Tar med seg små detaljer som ikke er med på den andre. Viste dere forresten at det er mulig Titanic kjørte på fjellet pga de ikke så fjellet pga luftspieilinger? (så på dokumentar i stad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den første delen nå. Så vidt jeg har forstått, tar den utgangspunkt i virkelige personer som var ombord på Titanic i motsetning filmen fra 1997. Det synes jeg er bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser de båten som synker i denne versjonen?

Har kikket litt nå, og må si jeg liker 97 versjonen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde sett fra starten ville du sett at de omtrent begynte med å vise evakueringen.. Er ikke helt sikker på hvorfor de begynte fra starten igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de forteller historiene til forskjellige folk om bord, først fra 1klasse, så de "mindre viktige " på andre og tredje klasse. Sikkert derfor de har begynt fra begynnelsen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det var en annen film, den fra 1997 er det jo ikke noe vits i å se på tv nå som den har kommet tilbake på kino! *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette filmen var rørende :( jeg gråt skikkelig! spesielt da faren og dattara måtte holde rundt hverandre og dø sammen, hun damen fant ut at han hun skulle gifte seg med var død og sønnen som fikk plass på båten til slutt og ble gjenforent med moren.. Dette versonen var så mye dypere enn versonen fra 1997! Det viste mere detaljer, og hvordan folk kommniserte og hadde det på båten både før og etter at Titianic sank! Og den fortalte historien om forskjellige familier på båden, ikke bare en. Denne filmen var definitivt bedre enn 1997 filmen! og enda mer trist også :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de forteller historiene til forskjellige folk om bord, først fra 1klasse, så de "mindre viktige " på andre og tredje klasse. Sikkert derfor de har begynt fra begynnelsen igjen!

Nei, de begynte på starten igjen for å vise mer i detaljer hvorfor ting ble som det ble!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de begynte på starten igjen for å vise mer i detaljer hvorfor ting ble som det ble!

Ehh javel. Jeg oppfattet det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh javel. Jeg oppfattet det på en annen måte.

Da har du ikke skjønt poenget med at de starta på nytt, det var for å oppklare hvorfor ting ble som de ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, den så skikkelig dårlig ut.

Tror jeg popper meg litt popcorn også setter jeg på den EKTE Titanic filmen :popcorn:

Ja, det finnes jo bare en ekte Titanic-film... :fnise:

Jeg ble også litt forvirra da filmen begynte forfra igjen, men tolker på samme måte som AB over meg at meningen er å vise mer detaljer. I alle fall synes jeg det fungerte bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den veldig, veldig godt! Kanskje ikke så rart i og med at jeg elsker "Downtown Abbey" og det er samme teamet bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du ikke skjønt poenget med at de starta på nytt, det var for å oppklare hvorfor ting ble som de ble.

Åja, for din måte å oppfatte ting på er jo klart den eneste rette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, for din måte å oppfatte ting på er jo klart den eneste rette!

Jeg bare sier sånn det er :) Du har misforstått poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen lo godt av meg da jeg utbrøt entusiastisk at kapteinen lignet SKIKKELIG på den ekte kapteinen - og den jeg da tenkte på var han som SPILTE kapteinen i filmen fra 97... Jada! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bare sier sånn det er :) Du har misforstått poenget.

Javel da får du mene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen lo godt av meg da jeg utbrøt entusiastisk at kapteinen lignet SKIKKELIG på den ekte kapteinen - og den jeg da tenkte på var han som SPILTE kapteinen i filmen fra 97... Jada! :fnise:

Det er ikke samme mann. Han i 97 filmen heter bernad hill (?) og han andre heter david calder. :) men like han ekte captain smith er helt sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...