AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Jeg føler omtrent alle menn synes å bli sugd er det aller beste i hele verden, enda bedre enn både biff og Metallica. Jeg synes egentlig det er litt...meh, liksom. Helt greit, men ikke noe spesielt, vil heller pule. Fatter ikke hvorfor alle synes det er så fantastisk. Er jeg sær? Vil jenter synes jeg er sær? 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Du runker for mye, eventuelt er du omskjært? 1
Envy Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Kanskje du bare ikke har truffet ei dame som er skikkelig flink til å suge?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Du runker for mye, eventuelt er du omskjært? Runker vel en gang om dagen kanskje, er ikke omskjært. Kanskje du bare ikke har truffet ei dame som er skikkelig flink til å suge? Har prøvd et drøyt dusin av dem, og stort sett alle har sagt akkurat det der i forkant. TS 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Runker vel en gang om dagen kanskje, er ikke omskjært. Har prøvd et drøyt dusin av dem, og stort sett alle har sagt akkurat det der i forkant. TS Nåja, har selv gitt noen menn skikkelige aha-opplevelser. De fleste kvinner er utrolig dårlige på dette. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Hadde ikke syntes det var veldig sært, men hadde nok blitt litt nysgjerrig på årsakene bak dette. Komplekser? Lav grad av følsomhet i penis? Bare vært med damer som er dårlige til å suge? Osv osv. Også hadde jeg blitt litt lettet, for jeg er ikke sånn kjempetrygg på mine egne ferdigheter når det gjelder å suge, så at han ikke hadde noe ønske om å bli sugd -evt bare hadde veldig lave forventninger- hadde vært ganske greit. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Kanskje det går på følsomhet, er jo litt av det som er greia, at jeg ikke kjenner noe spesielt. Blir liksom bare kjedelig. TS
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Kanskje det går på følsomhet, er jo litt av det som er greia, at jeg ikke kjenner noe spesielt. Blir liksom bare kjedelig. TS Lær deg å skille mellom fysisk og psykisk kåthet og integrer dem.
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Tråden ryddet for avsporing. Spørsmål til modereringen kan tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus (mod)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 jeg holdt på med en fyr som ikke ville bli sugd, han likte det ikke rett og slett. vanlig er det vel ikke, men ja de finnes de som ikke liker det og;)
yes2yes Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Eg synes ikkje du er sær, men så er eg ein av dem som ikkje synes noen er sær om de så ikkje vil ha regelmessig samleie i det heile tatt. Om det er normalt eller generelt preferert er noko anna, men eg synes ikkje det kategoriserer deg som ein snåling for det om. 1
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Foretrekker definitivt sex ovenfor å bli sugd. 1
Gjest Skitten pique Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Foretrekker definitivt sex ovenfor å bli sugd. Men Katten da - å bli sugd ER jo sex.
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 Ikke i mitt hode. Eller på mitt hode. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #16 Skrevet 15. april 2012 Jeg blir mye mer tent om en mann suger meg enn en dame. gutt
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #17 Skrevet 15. april 2012 Når en mann synes det er deiligere å ha samleie enn med oral sex så er det sikkert fordi han helst vil ha oral sex med en mann ja, høres veldig logisk ut. -.-
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #19 Skrevet 15. april 2012 Jeg føler omtrent alle menn synes å bli sugd er det aller beste i hele verden, enda bedre enn både biff og Metallica. Jeg synes egentlig det er litt...meh, liksom. Helt greit, men ikke noe spesielt, vil heller pule. Fatter ikke hvorfor alle synes det er så fantastisk. Er jeg sær? Vil jenter synes jeg er sær? Nei, du er ikke sær som som syns det er ennå mer digg å få ekte vare. Å bli sugd kan faktisk involvere å få noen vonde fortenner på steder der man ikke vil ha dem, på tidspunkter der akkurat det ødelegger veldig mye. Så jeg skjønner deg. Jeg tror ikke jenter vil syns du er sær. Jeg vil tro at mange av dem vil like at du ikke forventer de skal drive med noe som mange av dem klager på at gir dem kramper i kjeven. Noen er faktisk ikke så begeistret for å drive med det. Du må bare finne deg rett jente 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #20 Skrevet 15. april 2012 Men Katten da - å bli sugd ER jo sex. Er det? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå