Gå til innhold

Klesfetisjer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av beltetråden :fnise:

Har du fetisjer for spesielle typer klær? På deg selv eller andre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på snekker/rørlegger/malerklær. Byggeplass fetisj rett og slett =p

Skrevet

Jeg har en sterk fetisj for trange, lyseblå jeans. Ser jeg ei jente som har på seg det, blir det trangt i buksa. :sjenert:

Skrevet

Tenner på militær/heimevernsunform:) Blir glad når mannen min tar den på seg:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uniform er sjelden feil. :rodmer:

Dog med visse unntak. F.eks. Vatikanets Sveitsergarde og greske Euzones. :fnise:

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Pilot_Uniform_Hong_Kong_Tailor.jpg

Ihihihi, digggggg :rodmer: Gjerne sammen med et par pilotbriller også!

AnonymBruker
Skrevet

Men det regnes ikke som fetisj bare fordi en syns mannfolk er ekstra fine i uniform eller arbeidsklær? Eller?

• Liker 1
Skrevet

ÅÅåh, brannmann uniform!! Eller generelt menn i uniform egentlig :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Men det regnes ikke som fetisj bare fordi en syns mannfolk er ekstra fine i uniform eller arbeidsklær? Eller?

Ikke med mindre det er noe de -må- ha for å kunne oppnå orgasme eller seksuell nytelse.

Skrevet

Nylonstrømpebukser og strømper. Kanskje ikke helt på fetisjnivå, men sexy er det.

• Liker 1
Skrevet

Nylonstrømpebukser og strømper. Kanskje ikke helt på fetisjnivå, men sexy er det.

Støtter deg delvis; ja til strømper definitivt nei til strømpebukser. Disse kan gjerne byttes ut med stayups! :popcorn:

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Elsker strømper. Jeg er også veldig begeistret for netting.

På han så har jeg egentlig ikke noe spesielt plagg, selv om alle mannfolk blir betydelig kjekkere i en skikkelig dress!

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Korsetter blant annet. :)

Skrevet

Uniformer er helt klart en favoritt hos meg. :rodmer:

Skrevet

Tights/leggings som sitter som kroppsmaling, helst med mønster, gjerne blomster eller border av alle slag, litt hippie.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Hvis strømper, i nesten alle varianter, er å betrakte som en fetisj - ja da har jeg det!

Endret av Gorgonzola
Gjest badeand1
Skrevet

Ikke direkte fetisj kanskje, men liker veldig godt gutter i joggebukse og hettegenser sammen! :jepp: nomnom.

Liker også veeldig godt militæruniformer. :rodmer:

Skrevet

Ikke med mindre det er noe de -må- ha for å kunne oppnå orgasme eller seksuell nytelse.

Fetish er når man tenner på noe som "ikke er naturlig" (med visse unntak, som feks føtter), så om en dame blir kåt av å se en mann i uniform, er det en fetish.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Fetish er når man tenner på noe som "ikke er naturlig" (med visse unntak, som feks føtter), så om en dame blir kåt av å se en mann i uniform, er det en fetish.

Nå må du gi deg.

Relativt mange kvinner tenner på menn i uniform, menn i dress og menn med makt/penger (de har gjerne uniform eller dress). Det kan umulig defineres som "ikke naturlig"?

Edit: skrivefeil

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Nå må du gi deg.

Relativt mange kvinner tenner på menn i uniform, menn i dress og menn med makt/penger (de har gjerne uniform eller dress). Det kan umulig defineres som "ikke naturlig"?

Edit: skrivefeil

Det var bare rævva ordvalg... "ikke naturlig" som i "dette vokser ikke på kroppen din".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...