AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 skulle gjerne hatt meg litt, er så lenge siden..
Gjest Eurodice Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 skulle gjerne hatt meg litt, er så lenge siden.. KG-mennene kommer nok strømmende til, skal du se .
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Hørt om utesteder/fester/nettdating/butikker/parken/whatever? Så fort menn oppfatter at en dame vil ha seg noe, står de jo nærmest i kø.
frøkna Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 gå ut døra å se om du finner noen! finner vel lite når du sitter hjemme foran pcen :gjeiper:
TheHairyToothfairy Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 nei, men jeg har en stiv rygg du kan få til odel og eie. jeg vil ikke ha den mer. 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Det er lørdag. Kom deg vekk fra PC'n og ut døra. Menneskene er der ute.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #8 Skrevet 15. april 2012 Min er stiv. Hvor skal vi møtes? På eldresenteret. Hilsen Olga 96 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 På eldresenteret. Hilsen Olga 96 I farta. Hilsen Kåre 87
TheHairyToothfairy Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 kåre and olga sittin in a tree 3
Gjest Eurodice Skrevet 15. april 2012 #12 Skrevet 15. april 2012 Jeg leker med den selv, jeg. Vil du ha en lekekamerat?
Gjest Katten. Skrevet 15. april 2012 #13 Skrevet 15. april 2012 Fikk nettopp tak i isbiten. Det går bra! :D 4
Gjest Eurodice Skrevet 15. april 2012 #14 Skrevet 15. april 2012 Fikk nettopp tak i isbiten. Det går bra! :D Kos dere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå