Gå til innhold

Er det noen som har


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skulle gjerne hatt meg litt, er så lenge siden..

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

skulle gjerne hatt meg litt, er så lenge siden..

KG-mennene kommer nok strømmende til, skal du se :fnise: .

AnonymBruker
Skrevet

Hørt om utesteder/fester/nettdating/butikker/parken/whatever? Så fort menn oppfatter at en dame vil ha seg noe, står de jo nærmest i kø.

Skrevet

gå ut døra å se om du finner noen!

finner vel lite når du sitter hjemme foran pcen :gjeiper:

Skrevet

nei, men jeg har en stiv rygg du kan få til odel og eie. jeg vil ikke ha den mer.

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er lørdag. Kom deg vekk fra PC'n og ut døra. Menneskene er der ute.

:kaffekopp:

AnonymBruker
Skrevet

Min er stiv. Hvor skal vi møtes?

AnonymBruker
Skrevet

Min er stiv. Hvor skal vi møtes?

På eldresenteret.

Hilsen Olga 96

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På eldresenteret.

Hilsen Olga 96

I farta.

Hilsen Kåre 87

Skrevet

kåre and olga sittin in a tree

  • Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg leker med den selv, jeg.

Vil du ha en lekekamerat? :lur:

Gjest Katten.
Skrevet

Fikk nettopp tak i isbiten. Det går bra! :D

  • Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Fikk nettopp tak i isbiten. Det går bra! :D

Kos dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...