AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Husker når jeg var mindre rundt 5-6 års alderen og oppover til kanskje 10 års alderen holdt jeg og en nabogutt på med å leke doktorleken. På starten var det mer uskyldig og vi tok mest på hverandre for og finne ut hva vi egentlig likte, senere begynte han å ha den inni meg og jeg husker jeg syntes det var veldig deilig. Jeg mener at dette er en bra måte og få erfaring med sex og det motsatte kjønn. Er det fler som har opplevd noe sånt?
thedog Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 lekte med ei når heg og ho gikk i 8 klasse på den måten. veldig pirrende og deilig
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Husker når jeg var mindre rundt 5-6 års alderen og oppover til kanskje 10 års alderen holdt jeg og en nabogutt på med å leke doktorleken. På starten var det mer uskyldig og vi tok mest på hverandre for og finne ut hva vi egentlig likte, senere begynte han å ha den inni meg og jeg husker jeg syntes det var veldig deilig. Jeg mener at dette er en bra måte og få erfaring med sex og det motsatte kjønn. Jeg synes ikke det er en bra erfaring å ha sex som 5-åring. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Husker jeg lekte div doktor og kroppsutforskning med venninner og venner når jeg var ca 5 år. Vi tittet og tok på hverandre, men aldri noe "tiss mot tiss". Vi skjønte ikke at det gikk ann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå