Maus Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Hvorfor så viktig å "bli trygg" på personen før sex? Kan ikke se for meg at et hett sexliv kan spire fra et slikt utgangspunkt. Hvor er kåtheten?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Fordi det gjerne er slik at man tør å slippe seg mer løs hvis tryggheten er der? Det trenger jo ikke å være "true love", men en trygghet - på seg selv,partneren og samspillet tror jeg likevel er grunnleggende viktig for mange for å ha fullt utbytte av sex. Kåtheten er der likevel, etter min erfaring. Det ene utelukker så absolutt ikke det andre 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Fordi det gjerne er slik at man tør å slippe seg mer løs hvis tryggheten er der? Det trenger jo ikke å være "true love", men en trygghet - på seg selv,partneren og samspillet tror jeg likevel er grunnleggende viktig for mange for å ha fullt utbytte av sex. Kåtheten er der likevel, etter min erfaring. Det ene utelukker så absolutt ikke det andre Enig i dette, har aldri tenkt at det at jeg og partneren min brukte tid på å "bli trygg" med hverandre var negativt ift. kvaliteten på sexlivet vårt, snarere tvert imot.
Gjest Marmot Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 For min del er jeg kåtere jo tryggere jeg er.
Maus Skrevet 14. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2012 Hva gjør at dere føler dere tryggere etter to uker +/- ? Trygg på hva? At h*n ikke ler av dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå