AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Lurer jeg også på. Hvordan kan en hetero jente vite om ei jente bare liker deg som en venn eller om hun tenner på deg? Hvis man ikke får med seg at hun er lesbe.
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Lurer jeg også på. Hvordan kan en hetero jente vite om ei jente bare liker deg som en venn eller om hun tenner på deg? Hvis man ikke får med seg at hun er lesbe. Hvordan vet du at en gutt tenner på deg eller bare ser på deg som en venn? Det går i det samme, og man kan kommunisere med lesbiske også. 7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Hvordan vet du at en gutt tenner på deg eller bare ser på deg som en venn? Det går i det samme, og man kan kommunisere med lesbiske også. Fordi hvis en gutt gjør det så er man mer obs på det. Jenter kan være kjærlige med hverandre uten å være lesber. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Jeg som TS kan jo starte. For meg er det ikke spesielle typer kvinner som tenner meg. Liker både de som er feminine og maskuline, men tiltrekkes nok mest av de som er androgyne.
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 (endret) Fordi hvis en gutt gjør det så er man mer obs på det. Jenter kan være kjærlige med hverandre uten å være lesber. .. Endret 14. april 2012 av HunterLady
Parvati Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Hva enkelte personer liker gir vel ingen svar i forhold til hva andre liker... men det jeg kan si, er vel at de fleste lesbiske er obs på at andre jenter som oftest ikke er det, og vil sannsynligvis ikke prøve seg på deg med mindre de tror de har en sjans. Ikke noe å være redd for, med andre ord. Jeg har vært betatt av heterojenter, og har som regel ikke sagt noe til dem om dette, men heller holdt litt avstand når jeg har forstått at det er sjanseløst. Latt følelsene gli over. Jeg for min del liker selvstendige og tøffe, men gjerne også ganske feminine jenter. De bør være omtrent på min egen høyde, og sikre på seg selv. Utadvendt og blid er et pluss, en viss grad av idealisme og åndelighet (ikke overflatiske, helst ganske dype.) Slank/i god form, men gjerne med litt former. Også har jeg en greie i forhold til blondiner Personlighet er viktigst. Og intelligens. Felles verdier og visjoner. Du ville forstått at jeg var interessert utifra hvor mye tid jeg hadde brukt på deg, og hvor langt jeg ville strukket meg for å få tid sammen med deg. Jeg ville nok gitt deg noen hint om at jeg syntes du var tiltrekkende, og sett hvordan du hadde reagert på det. Spurt deg om kjærlighetslivet ditt, og hva som tiltrekker deg. Svarer du "pikk", trekker jeg meg unna. Er du i et forhold, er jeg i utgangspunktet uinteressert.
Rainbow Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg liker feminine jenter. Uten unntak. Er faktisk så overfladisk at jeg har hatt problemer med å date jenter med kort hår! Liker jenter som sminker seg, som har langt hår og som kler seg feminint. Men samtidig jenter som tør å stå for meningene sine, som ikke er redd for å ta i et tak (jobbe litt i stallen, for eksempel) og som kan være både søte og tøffe. Jeg liker jenter som har egne meninger, som er samfunnsengasjerte og som samtidig er snille og kjærlige. Jeg liker at jenta er på min egen høyde, men at hun også kan gå med høye heler. Jeg elsker å gå hånd i hånd med kjæresten min som er alt dette, iført kjoler eller skjørt, klaprende høye heler og sminke. Elsker at vi begge er jente-jenter som samtidig ikke er pingler eller ikke tåler å bli møkkete. Fant drømmejenta, nemlig! Når det gjelder å "se seg ut" andre jenter er det vanskelig, særlig fordi jeg liker feminine. Da jeg var singel syntes jeg det var sinnsykt vanskelig å vite om noen var lesbiske, og jeg turte aldri prøve meg på noen, av frykt for at de ikke var det - selv på skeive utesteder. Trodde alltid at folk måtte være hetero til det motsatte var bevist, og jeg turte i alle fall ikke å prøve å motbevise det, hehe! Derfor er jeg glad for at internettdating finnes, og har møtt alle dater på den måten! Da er man mer sikker på forhånd - og vet hva man går til! Heterojentene kan beundres på avstand, noe jeg og min kjære kan gjøre sammen, hehe! Edit: Og jeg vet hvor ukomfortabel jeg blir av å bli sjekka opp av gutter, så jeg ville ikke utsette heterojenter for noe lignende! Endret 14. april 2012 av Rainbow81
Hipster Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Lurer jeg også på. Hvordan kan en hetero jente vite om ei jente bare liker deg som en venn eller om hun tenner på deg? Hvis man ikke får med seg at hun er lesbe. Jeg kunne aldri ha blitt tiltrukket av jente-vennene mine, nettopp fordi de er vennene mine. Ville bare vært rart for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Jeg er ikke lesbisk, men biseksuell. (At jeg ikke forelsker meg i samme kjønn, men tiltrekkes seksuelt av det. Og motsatt kjønn da, men det skjønte du vel ) Jeg tenner på veldig feminine jenter, men med tatoveringer og piercinger. Det er SÅ hot, blir helt skjelven når jeg ser slike jenter. Jente 24
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 F.eks. Kate Hudson! http://www.google.no/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=s&hl=no&q=surfer+girl&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=FgeLT-TKMoXl4QSGgeGTCg&biw=1280&bih=638&sei=HweLT_TXEKKG4gTEobTSAw#um=1&hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nb-NO%3Aofficial&channel=s&tbm=isch&sa=1&q=kate+hudson&oq=kate+hud&aq=0&aqi=g6g-S4&aql=&gs_l=img.3.0.0l6j0i24l4.30778l32364l2l33385l8l8l0l0l0l0l182l1038l0j8l8l0.llsin.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=5f1efc4492daafc7&biw=1280&bih=638
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #12 Skrevet 15. april 2012 sånn som ellen degeneres dette husker ikke hva hun heter,men shane fra l world link
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #13 Skrevet 15. april 2012 sånn som ellen degeneres dette husker ikke hva hun heter,men shane fra l world link jeg glemte å skrive jeg er skikkelig feminin da så vet dere det;P
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #14 Skrevet 15. april 2012 Jeg liker voksne, fyldige, feminine damer med store pupper!
Snøvott Skrevet 15. april 2012 #15 Skrevet 15. april 2012 Jeg er bifil, ikke lesbisk, men jeg svarer likevel. Jeg liker både feminine og maskuline jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå