Gjest anonymos Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Er amadine fine poteter å bruke til potetsalat? Hvor mange timer før servering er det optimalt å lage den?
Gjest fjosa Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Amadine er kjempefine til potetsalat synes jeg. Om du lager rømme/majonesbasert potetsalat trenger den ikke stå og trekke. Men potetene bør ha blitt kalde før alt blandes. Med olje eddik kan den stå litt, men synes poteter er best nykokt.
Gjest fjosa Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Amadine er kjempefine til potetsalat synes jeg. Om du lager rømme/majonesbasert potetsalat trenger den ikke stå og trekke. Men potetene bør ha blitt kalde før alt blandes. Med olje eddik kan den stå litt, men synes poteter er best nykokt.
Ryvre Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Når jeg lager potetsalat med rømme/majones så lager jeg den alltid dagen før. Syns ikke den blir noe god samme dag, men dag nr 2 klarer jeg nesten ikke la den stå i fred
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Oppskrift anyone? (med rømme og majones, uten nøtter pga allergi)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 En potetsalat jeg har laget i årevis: Poteter (jeg bruker de lunkne) Kulturmelk Majones Sylteagurk i små biter Litt av saften fra sylteagurken Kvernet pepper Frisk, klippet gressløk Frisk og veldig god! Bruker ganske mye kulturmelk, og majones for å få den litt tykkere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå