AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Jeg liker ikke, og har aldri likt sex. Har en fortid med seksuell misbruking, men har fått hjelp (og får enda hjelp). Regner med dette er en del av årsaken, men vil jo endre på dette. Har en kjempeflott kjæreste, men jeg vil ikke ha sex med ham. Jeg tiltrekkes ikke av ham, og har ikke vært tiltrukket av tidligere kjærester heller. (altså, tiltrekt seksuelt, ellers synes jeg han er veldig fin ) Noen som har noen ideer for hva jeg kan gjøre? Hører jo om venninner som har supert sexliv, som elsker intimitet og kos, og vil jo gjerne ha det slikt jeg også. Er dette bare noe jeg må jobbe meg gjennom, eller finnes det "mirakelkurer"?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Jeg liker ikke, og har aldri likt sex. Har en fortid med seksuell misbruking, men har fått hjelp (og får enda hjelp). Regner med dette er en del av årsaken, men vil jo endre på dette. Har en kjempeflott kjæreste, men jeg vil ikke ha sex med ham. Jeg tiltrekkes ikke av ham, og har ikke vært tiltrukket av tidligere kjærester heller. (altså, tiltrekt seksuelt, ellers synes jeg han er veldig fin ) Noen som har noen ideer for hva jeg kan gjøre? Hører jo om venninner som har supert sexliv, som elsker intimitet og kos, og vil jo gjerne ha det slikt jeg også. Er dette bare noe jeg må jobbe meg gjennom, eller finnes det "mirakelkurer"? Seksuelt misbruk heter det vel, ikke misbruking. My bad. TS
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Du må nok jobbe deg gjennom det, Ville oppsøkt psykolog, høres ut som probleme dine ligger dypt. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Du må nok jobbe deg gjennom det, Ville oppsøkt psykolog, høres ut som probleme dine ligger dypt. Lykke til Er hos psykolog hver uke, har gått i 4 år nå =/ TS
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Mesteparten av god sex handler om dine egne tanker. Trygghet på deg selv, din egen seksualitet og din partner. Dette er dessverre ikke noe vi kan hjelpe deg med - men så går du jo alt til psykolog Er det ingen framgang i den gården? Jeg vil uansett anbefale deg å utforske din egen seksualitet. Onanerer du?
I Grosny Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Jeg liker ikke, og har aldri likt sex. Har en fortid med seksuell misbruking, men har fått hjelp (og får enda hjelp). Regner med dette er en del av årsaken, men vil jo endre på dette. Har en kjempeflott kjæreste, men jeg vil ikke ha sex med ham. Jeg tiltrekkes ikke av ham, og har ikke vært tiltrukket av tidligere kjærester heller. (altså, tiltrekt seksuelt, ellers synes jeg han er veldig fin ) Noen som har noen ideer for hva jeg kan gjøre? Hører jo om venninner som har supert sexliv, som elsker intimitet og kos, og vil jo gjerne ha det slikt jeg også. Er dette bare noe jeg må jobbe meg gjennom, eller finnes det "mirakelkurer"? Jeg er enig med de andre om at profesjonal behandling er en god idé, men kan du og din kjæreste trene deg opp forsiktig og gradvis? Liker du oljemassasje? Det går an å kosemassere, og gradvis blande inn mer og mer kos.
Maus Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Snakker du med psykologen om sex/intimitets -problemer?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Jeg liker ikke, og har aldri likt sex. Har en fortid med seksuell misbruking, men har fått hjelp (og får enda hjelp). Regner med dette er en del av årsaken, men vil jo endre på dette. Har en kjempeflott kjæreste, men jeg vil ikke ha sex med ham. Jeg tiltrekkes ikke av ham, og har ikke vært tiltrukket av tidligere kjærester heller. (altså, tiltrekt seksuelt, ellers synes jeg han er veldig fin ) Noen som har noen ideer for hva jeg kan gjøre? Hører jo om venninner som har supert sexliv, som elsker intimitet og kos, og vil jo gjerne ha det slikt jeg også. Er dette bare noe jeg må jobbe meg gjennom, eller finnes det "mirakelkurer"? Slipp kjæresten din fri. Han bør få lov til å ha et normalt sexliv, ikke fungere som din terapeut. Så kan du heller være i et forhold når du har bearbeidet dette.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Mesteparten av god sex handler om dine egne tanker. Trygghet på deg selv, din egen seksualitet og din partner. Dette er dessverre ikke noe vi kan hjelpe deg med - men så går du jo alt til psykolog Er det ingen framgang i den gården? Jeg vil uansett anbefale deg å utforske din egen seksualitet. Onanerer du? Onanerer, og da funker alt som det skal. Så vet at jeg ikke er "ødelagt" liksom.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Jeg er enig med de andre om at profesjonal behandling er en god idé, men kan du og din kjæreste trene deg opp forsiktig og gradvis? Liker du oljemassasje? Det går an å kosemassere, og gradvis blande inn mer og mer kos. Tja, kjæresten min hater å massere, og hater å få massasje, så den er litt tricky, hehe TS 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 Slipp kjæresten din fri. Han bør få lov til å ha et normalt sexliv, ikke fungere som din terapeut. Så kan du heller være i et forhold når du har bearbeidet dette. Jeg vet, har sagt til ham at han får ha sex med andre så lenge jeg jobber med mitt, men da ble han nesten sur og sa at det ikke kom på tale. Skal han ha sex, skal det være med meg, og hvis ikke får han bare vente. TS 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Snakker du med psykologen om sex/intimitets -problemer? Ja, så godt det lar seg gjøre. Han er mann, så er litt rart å snakke med ham om det, hihi. Men han er veldig flink og hjelper meg så godt han kan. TS
Maus Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Ja, så godt det lar seg gjøre. Han er mann, så er litt rart å snakke med ham om det, hihi. Men han er veldig flink og hjelper meg så godt han kan. TS Vil tro det er viktig å kunne snakke åpent om problemet ditt. Du vet noen psykologer er bedre enn andre? De følger forskjellige metoder eller "religioner". Og du har rett til å skifte psykolog om du vil
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Onanerer, og da funker alt som det skal. Så vet at jeg ikke er "ødelagt" liksom. Men har du utforsket din egen seksualitet? Altså hva du tenner på etc.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 Men har du utforsket din egen seksualitet? Altså hva du tenner på etc. Ja, har jo det... Er bare så usikker på meg selv at jeg ikke tør fortelle ham det. Jadda, vet jeg burde, men nå er det nå en gang slik. Skulle ønske jeg kunne fått et tonn med selvtillit, og alt hadde fiksa seg TS
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 Ja, har jo det... Er bare så usikker på meg selv at jeg ikke tør fortelle ham det. Jadda, vet jeg burde, men nå er det nå en gang slik. Skulle ønske jeg kunne fått et tonn med selvtillit, og alt hadde fiksa seg TS Hvorfor tør du ikke fortelle det? Hva tenner du på?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #17 Skrevet 14. april 2012 Heldigvis er deg jeg, og ikke du, som vet hva som funker for oss Spar meg for slike kommentarer, takk. TS Nåja, jeg hadde en kompis som var naiv nok til å innlede et forhold med ei som var som deg. Blitt seksuelt misbrukt, likte ikke sex osv. Han ventet og ventet bare for å finne ut at han aldri turte å slippe seg løs med henne da hun endelig klarte å ha sex. Det ble bare dårlig for begge to.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 Nåja, jeg hadde en kompis som var naiv nok til å innlede et forhold med ei som var som deg. Blitt seksuelt misbrukt, likte ikke sex osv. Han ventet og ventet bare for å finne ut at han aldri turte å slippe seg løs med henne da hun endelig klarte å ha sex. Det ble bare dårlig for begge to. For folk er jo ikke forskjellige i det hele tatt, og alle forhold er like. TS 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #19 Skrevet 14. april 2012 Hvorfor tør du ikke fortelle det? Hva tenner du på? Nesten så jeg ikke tør si det her heller, for det er kanskje ganske forståelig siden har blitt misbrukt. BDSM, og jeg tenker det er nettopp fordi jeg har blitt misbrukt at jeg tenner på det. TS
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2012 #20 Skrevet 14. april 2012 Ah, det er helt normalt. Eksempelvis har jeg ei venninne som ble voldtatt som ung, men voldtektsfantasi er hennes største tenningspunkt. Regner med at du er den underdanige? Uansett, BDSM er såpass utbredt nå for tiden, at det er praktisk talt stuerent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå