Gå til innhold

Ja, 8 juni bruder i dag er det bare 2uker igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg veldig den store dagen.

Har dere alt klart eller?

Det gjenstår enda noen ting hos oss.

Lurer på om vi kommer til å gå på en smell snart jeg! Eller om det kommer til å gå smertefritt. Håper for gudskyld det.

Hva har dere igjen?12

Skrevet

Jeg har igjen og ordne de friske grønnsakene, hente brudekjolen, sette sammen sanghefte og bordplasseringen. Føler at jeg har kontroll over saker å ting, så da er det bare å vente.........

ÅÅÅÅHHHHHH som jeg gleder meg12

Skrevet

Hei !

Ja nå kommer dagen flaksende og jeg kan ikke si at jeg vet helt sikkert at alt er under kontroll. Jeg har vært uheldig med salongvalg ved kjøp av kjole og sliter noe med det, skjærer det seg ja da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Ellers arrangerer vi jo nesten alt selv. Maten blir laget, og servitører og betjent bar. Resten er vårt annsvar, og da er det mye å tenke på. Har aldri arrangert fest for 70 før, og når jeg selv skal gjøre nada selve dagen, huff.

Må innrømme at jeg begynner å få litt panikk. Ikke for å gifte meg med sjærsten min icon_smile.gif Men for selve arrangementet.

Ønsker dere andre også lykke til den 08.06.02, måtte vi få en fantastisk dag !

Skrevet

Ja det går jammen fort!! *skrekk og gru!!* icon_biggrin.gif

Når jeg tenker på bryllupsdagen virker det fortsatt så lenge til, men om to uker er det jo faktisk gjort.. icon_smile.gif

Tror i grunnen alt er under kontroll, men er redd for at jeg plutselig skal komme på noe som mangler. Krysser fingrene for at det ikke dukker opp noen uønskede overraskelser. icon_smile.gif

Lykke til dere andre 8. juni bruder også! Gleder meg til å høre deres rapporter fra dagen! Vi skal ikke på bryllupsreise før 30. juni, så jeg kommer nok innom ikke lenge etter bryllupet! icon_smile.gif12

Skrevet

Nå er det under to uker til, og både gleder og gruer meg. det blir nok en litt herlig følelse når dagen er over også og en kan tenke over alt som er skjedd. har fremdeles flere ting som skal ordnes. men det går det. tone

Skrevet

Og i morgen er det bare én uke igjen!!!!

Begynner å kile i magen nå!

Har igjen å kjøpe hvitvin og alkoholfri, stømper til minstemor og hente ringene.

Har igjen å lage sanghefter, bordplan å ha i lokalet og brette servietter.

Men jeg er ferdig med MASSE! Bl.a. å knytte og male navn og feste sikkerhetsnål på 54 gullsløyfer...........

Men jeg er ferdig med å klippe ut 100 små hjerter til innbydelsene. icon_smile.gif Men jeg har igjen å klippe ut 108 små hjerter til sangene..... icon_frown.gif

Gleder meg masse, men akkurat nå vet jeg ikke om jeg skjelver av glede over bryllupet, eller av skrekk for morgendagens utdrikningslag!!!!!!!

12

Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som ikke er ferdig !

Har igjen masse !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...