Gå til innhold

Chihuahua drept av Rottweiler

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var trist, men jeg synes det var litt komisk og.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er komisk? Tror du har litt dårlig humor :(

• Liker 2
Skrevet

at en hund dreper en hund. akkurat som mennesker dreper mennesker.

Skrevet

Synes det var utrolig unødvendig å ha bilde av den døde hunden øverst på saken. Det ville jeg faktisk ikke se.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Synes det var utrolig unødvendig å ha bilde av den døde hunden øverst på saken. Det ville jeg faktisk ikke se.

Bra du sa fra. Misliker sterkt når de har det. Sånn som når den ulven i Oslo hadde drept en elghund..

Uansett, forferdelig trist når slike ting skjer..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste komiske jeg ser er at den andre hundeeieren ikke virker til å ta noe ansvar, og sikkert legger Ida til hat fordi hun får hunden hennes avlivet. Ekstremt synd for rottweileren, tilpass for henne.

• Liker 1
Skrevet

at en hund dreper en hund. akkurat som mennesker dreper mennesker.

Ingen av delene er komisk i det hele tatt etter min mening...

Dette var helt forferdelig trist. :tristbla: Men jeg skjønner ikke hvorfor eieren har gitt dem bildet av den døde hunden og jeg skjønner ikke hvorfor tv2 tydeligvis mener at vi trenger å se det.

Skrevet

Ingen av delene er komisk i det hele tatt etter min mening...

Dette var helt forferdelig trist. :tristbla: Men jeg skjønner ikke hvorfor eieren har gitt dem bildet av den døde hunden og jeg skjønner ikke hvorfor tv2 tydeligvis mener at vi trenger å se det.

unnskyld :tristbla:

Skrevet

Oi, dette er jo andre gang en chihuahua blir drept av en annen hund på kort tid, er det ikke bare 1-2 mnd siden det samme skjedde i Bergen?

Veldig trist sak, for alle de involverte, men så klart ekstra mye for eieren av chihuahuaen. Må være jævlig å se hunden sin bli bitt i hjel på den måten.

Synes derimot bildet av hunden død med tunga ut var unødvendig, samt bildet av chien med rosa kosedress..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...