Gå til innhold

Chihuahua drept av Rottweiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var trist, men jeg synes det var litt komisk og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er komisk? Tror du har litt dårlig humor :(

• Liker 2
Skrevet

at en hund dreper en hund. akkurat som mennesker dreper mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Synes det var utrolig unødvendig å ha bilde av den døde hunden øverst på saken. Det ville jeg faktisk ikke se.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Synes det var utrolig unødvendig å ha bilde av den døde hunden øverst på saken. Det ville jeg faktisk ikke se.

Bra du sa fra. Misliker sterkt når de har det. Sånn som når den ulven i Oslo hadde drept en elghund..

Uansett, forferdelig trist når slike ting skjer..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste komiske jeg ser er at den andre hundeeieren ikke virker til å ta noe ansvar, og sikkert legger Ida til hat fordi hun får hunden hennes avlivet. Ekstremt synd for rottweileren, tilpass for henne.

• Liker 1
Skrevet

at en hund dreper en hund. akkurat som mennesker dreper mennesker.

Ingen av delene er komisk i det hele tatt etter min mening...

Dette var helt forferdelig trist. :tristbla: Men jeg skjønner ikke hvorfor eieren har gitt dem bildet av den døde hunden og jeg skjønner ikke hvorfor tv2 tydeligvis mener at vi trenger å se det.

Skrevet

Ingen av delene er komisk i det hele tatt etter min mening...

Dette var helt forferdelig trist. :tristbla: Men jeg skjønner ikke hvorfor eieren har gitt dem bildet av den døde hunden og jeg skjønner ikke hvorfor tv2 tydeligvis mener at vi trenger å se det.

unnskyld :tristbla:

Skrevet

Oi, dette er jo andre gang en chihuahua blir drept av en annen hund på kort tid, er det ikke bare 1-2 mnd siden det samme skjedde i Bergen?

Veldig trist sak, for alle de involverte, men så klart ekstra mye for eieren av chihuahuaen. Må være jævlig å se hunden sin bli bitt i hjel på den måten.

Synes derimot bildet av hunden død med tunga ut var unødvendig, samt bildet av chien med rosa kosedress..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...