AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 http://www.tv2.no/underholdning/gkn/paradiseidas-hund-ble-bitt-i-hjel-av-rottweiler-3753265.html Herregud så grusomt. Jeg ble så trist av å lese artikkelen, kan ikke en gang tenke meg hvor jævlig eieren må ha det...
Gjest Vodka Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 det var trist, men jeg synes det var litt komisk og. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Hva er komisk? Tror du har litt dårlig humor 2
Gjest Vodka Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 at en hund dreper en hund. akkurat som mennesker dreper mennesker. 1
Gjest Doh Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Synes det var utrolig unødvendig å ha bilde av den døde hunden øverst på saken. Det ville jeg faktisk ikke se. 1
Gjest Badabing Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Synes det var utrolig unødvendig å ha bilde av den døde hunden øverst på saken. Det ville jeg faktisk ikke se. Bra du sa fra. Misliker sterkt når de har det. Sånn som når den ulven i Oslo hadde drept en elghund.. Uansett, forferdelig trist når slike ting skjer.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Det eneste komiske jeg ser er at den andre hundeeieren ikke virker til å ta noe ansvar, og sikkert legger Ida til hat fordi hun får hunden hennes avlivet. Ekstremt synd for rottweileren, tilpass for henne. 1
Cathrine88 Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 at en hund dreper en hund. akkurat som mennesker dreper mennesker. Ingen av delene er komisk i det hele tatt etter min mening... Dette var helt forferdelig trist. Men jeg skjønner ikke hvorfor eieren har gitt dem bildet av den døde hunden og jeg skjønner ikke hvorfor tv2 tydeligvis mener at vi trenger å se det.
Gjest Vodka Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Ingen av delene er komisk i det hele tatt etter min mening... Dette var helt forferdelig trist. Men jeg skjønner ikke hvorfor eieren har gitt dem bildet av den døde hunden og jeg skjønner ikke hvorfor tv2 tydeligvis mener at vi trenger å se det. unnskyld
Vulpes Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Oi, dette er jo andre gang en chihuahua blir drept av en annen hund på kort tid, er det ikke bare 1-2 mnd siden det samme skjedde i Bergen? Veldig trist sak, for alle de involverte, men så klart ekstra mye for eieren av chihuahuaen. Må være jævlig å se hunden sin bli bitt i hjel på den måten. Synes derimot bildet av hunden død med tunga ut var unødvendig, samt bildet av chien med rosa kosedress..?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 Her er en artikkel om en Chihuahua som ble drept av en stor hund litt utenfor Bergen for ikke så lenge siden. Er det den du tenkte på Tonje? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ollie-ble-drept-mens-han-gikk-tur-i-band-6793810.html#.T4qlzo7xXZs Helt grusomt at sånt skjer! Og folk burde respektere båndtvangen!
Vulpes Skrevet 15. april 2012 #12 Skrevet 15. april 2012 Her er en artikkel om en Chihuahua som ble drept av en stor hund litt utenfor Bergen for ikke så lenge siden. Er det den du tenkte på Tonje? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ollie-ble-drept-mens-han-gikk-tur-i-band-6793810.html#.T4qlzo7xXZs Helt grusomt at sånt skjer! Og folk burde respektere båndtvangen! Ja, var den hendelsen jeg tenkte på. Satt på mobil og orket ikke å Google :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå