Gå til innhold

Blowjob!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den beste blowjob'en jeg har mottatt var fra en mørkhudet dame. Flere (typ 15) damer har sugd penisen min men aldri kommet i nærheten av skillen til denne ene damen. Sier ikke at de som har sugd meg ikke har gitt behagelig blowjobs, men det er milevis til det hun mørkhudede klarte. Vi snakker afrikaner her. Er leppene bedre egnet eller noe?

Noen med erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

De fleste afrikanere har jo større lepper en hvite, så kanskje? :vetikke:

Skrevet

Sikkert helt tilfeldig..

• Liker 2
Skrevet

Hehe.

Tror man skal holde seg unna å blande inn etnisitet når det kommer til kvaliteten på en blowjob.

Selv har jeg min beste bj av en som man kunne tro var et tegne ark..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg gir en bra bj...det vet jeg.jeg er norsk så har ikke afrika lepper..men de er store og fyldige:) men tror ikke det har noe med saken å gjøre ..men jeg har sugelepper da som de så fint sier:sjenert:

Skrevet

Egentlig litt rart, men mine kjipeste har jeg faktisk fra de jentene som skrøt på seg å være de beste til det...

Skrevet

Egentlig litt rart, men mine kjipeste har jeg faktisk fra de jentene som skrøt på seg å være de beste til det...

Er ikke det ganske normalt da? Etter min erfaring så er de som tror at de er verdensmestere på noe generelt ikke det, for de prøver ikke å tilegne seg ny oppdatert kunnskap.

Som blowjober da.. Selv om det er masse basics, så er jo enhver mann unik! Ikke alle liker det samme. Alltid masse nytt å lære!

Skrevet

Jeg har erfart nokså mange.. Men det har nok neppe med at hun er fra afrika å gjøre. Ei heller at hun har store lepper.

Litt sugelepper hjelper på, for de unngår som regel tenner lettere, men det er 5 ting som avgjør en god BJ etter min mening:

1. Aldri borti med tennene. (med mindre vi ber deg om å kosebite litt ellerno...)

2. Tungebruken. Bruk tunga til å gjøre det passe trangt, samt hjelpe til med den når pikken er i munnen.

3. Sugeevne. Lær deg mannen din. Vil han bli sugd slik at han kjenner at det suger, eller vil han ha litt luft imellom penis og tunge/lepper/kinn? Og hvor mye?

4. Runkeegenskaper. Dette inkluderer balleknaing osv...

5. Utholdenhet og hastighetsberegning. Noen liker det fort, andre sakte, men variasjon er som regel stikkordet.

Bonus: Jo dypere du kan ta penis inn i munn/hals, jo bedre.

• Liker 2
Gjest Purelove
Skrevet

Er ikke afrikaner, men har store lepper! Jeg gir den beste BJ , uuuu :lur:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

beste blowjobben jeg har fått noen gang var av en lekker latino MANN! Sinnssykt kjekk kar og utrolig god til å suge!!

mannemann

• Liker 1
Skrevet

Blowjob...hm.. husker det vagt... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...