Gå til innhold

Hvilken truse?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

ja, utvalget er stort..

Jeg spør guttene: hvilken truse liker dere at jentene/dama bruker? enten om det er string, hotpants, boxer, tanga osv

Og jenter: hva forestrekker du selv? dere kan vel utvalget selv regner jeg med ;)

Dette er bare noe jeg har lurt på en stund ;)

Jeg selv foretrekker hotpants, boxer og av og til string ;)

Endret av loler
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selv foretrekker hipstertruser. Kjærsten liker ifølge seg selv at de er svarte eller hvite med litt blonder og ikke for store :P Tror han liker string men det bruker jeg ca. aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker hipster.

Spurte kjæresten, og han sa hipster, men jeg vet av erfaring at han liker godt truser som er en slags mellomting av hipster og string (vet ikke om disse har et navn, forhåpentligvis skjønner dere hva jeg tenker på :P).

Skrevet

Jeg foretrekker hipster.

Spurte kjæresten, og han sa hipster, men jeg vet av erfaring at han liker godt truser som er en slags mellomting av hipster og string (vet ikke om disse har et navn, forhåpentligvis skjønner dere hva jeg tenker på :P).

Er det hotpants du tenker på? ;)

Skrevet

Jeg liker best hotpants, og trodde min kjære gjorde også, men viser seg at han liker best string så da er det back til det igjen... :)

Skrevet

har nå sett at det har dukket opp en lignende tråd som er ganske lik denne her, som er gammel.. det beklager jeg, men jeg så den ikke ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går uten noen som helst truse,g-streng eller hva det nå skulle være! dette kun for å slippe slike vanskelige problemstillinger som hvilket slag jeg skal ha på meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går uten noen som helst truse,g-streng eller hva det nå skulle være! dette kun for å slippe slike vanskelige problemstillinger som hvilket slag jeg skal ha på meg.

Jeg hadde hatt et stort problem om jeg skulle gått uten truse rundt typen, siden jeg blir veldig opphisset av han :fnise:

Men tipper det er veldig digg for de som kan det :fnise:

Skrevet

Truseløs :rodmer:

Ellers truse med blonder/boxer er najs :jepp:

Skrevet

Bruker string, men når jeg har min uke er det godt med boxser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...