Gå til innhold

Intens isende smerte i nesen


Gjest Liss`pia

Anbefalte innlegg

Gjest Liss`pia

Ved stor temperaturforandring fra varme til kulde får jeg et par sekunders intens isendelignende smerte inne i øvre del av nesen. Det skjer spesielt om vinteren når jeg tar første "neseinnpust" ute i vinterkulden om morningen. Det er så intenst at jeg ofte må stoppe opp og ta meg til nesen mens tårene spretter, og så går det liksom bare bort av seg selv. Jeg har slitt med dette så lenge jeg kan huske, men har først nå blitt klar over at det ikke er så "normalt" (i følge venner og sambo.) :sjenert: Hva i all verden kommer dette av? andre som har det likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liss`pia

Har du knekt nesen noen gang?Isåfall kan det komme av det..

Hmm, nei ikke som jeg vet. Har en sånn liten bul oppå nesen dog :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Er ikke det normalt?

Hva med når man trener da? Jeg får sånn isning da og.

Men jeg har aldri brukket nesen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det også. Dessuten nyser jeg nesten alltid når jeg går fra inne til ute og ute til inne:P Spesielt hvis jeg går fra varmt til kaldt. Pleier å holde meg litt for nesen eller holde hånden rundt nesen så jeg kan puste litt varmere luft om jeg går ut i kald luft.. Trodde det var ganske vanlig jeg men men, kanskje vi er rare da :fnise: Har aldri brukket nesen forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liss`pia

Hva? Er ikke det normalt?

Hva med når man trener da? Jeg får sånn isning da og.

Men jeg har aldri brukket nesen...

Red; skrev til feil person he he.

Men, når du trener? ute?

Jeg får det når jeg tar meg en løpetur ute om vinteren, men ikke sånn ellers og jeg trener ganske mye.

Endret av Liss`pia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liss`pia

Jeg får det også. Dessuten nyser jeg nesten alltid når jeg går fra inne til ute og ute til inne:P Spesielt hvis jeg går fra varmt til kaldt. Pleier å holde meg litt for nesen eller holde hånden rundt nesen så jeg kan puste litt varmere luft om jeg går ut i kald luft.. Trodde det var ganske vanlig jeg men men, kanskje vi er rare da :fnise: Har aldri brukket nesen forresten.

Ikke normalt i følge min vennekrets :snurt:

Jeg gjør det samme: "[...] å holde meg litt for nesen eller holde hånden rundt nesen så jeg kan puste litt varmere luft om jeg går ut i kald luft..."

Drit plagsomt, he he.. men bra vi er flere :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...