Gå til innhold

Hurra for prinsessen!


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig morsomt!

Gratulerer så mye, med et velskapt "menneskebarn" :D

For å sitere Kronprinsen.. "Det var en veldig sterk opplevelse!"

Han var nå søt der han sto og skalv i dressen sin :oops:

Dumme spørsmål de stilte ham... Du stiller ikke spørsmål om hvem sine trekk den nyfødte har arvet når babyen bare er 5 timer gammel :roll:

Og bleieskift?

Men gladnyhet var det iallfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Artig med ei lita prinsesse!!

Gratulerer så mye til de nybakte foreldrene og til en sikkert stolt storebror! :hoppe: :blomst_opp:

:velkommen: til verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det går fint å reise hjem nå. Det er jo nettopp dette de vil ha de som vil føde hjemme.. slippe å ligge på sykehus, heller kose seg hjemme. MM har jo hatt baby før, og kan det elementære man skal lære seg før man reiser. De kan sikkert få en barnepleier til å komme hjem til dem for råd hvis ikke barnet tar brystet fort nok, eller trøbbel med melken el.l. MM vil nok være like sår om hun ligger på sykehus eller hjemme, så hvorfor ikke være komfortabel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme spørsmål de stilte ham... Du stiller ikke spørsmål om hvem sine trekk den nyfødte har arvet når babyen bare er 5 timer gammel  :roll:  

Og bleieskift?

Jeg ble også overrasket over pressens klønete spørsmål, særlig var det de kvinnelige journalistene som dummet seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens Nazifeministene hyller kvinnekjønnet opp til det gudelige her, får jeg gratulere kronprinsparet med barnet! :blomst:

Jeg hører og leser at flere av våre "viktige" personer, uttaler i media at dette er en "seier for likestillingen". Faktumet er, at enda en kvinne som regent aldri har gagnet likestilling, da de fleste fremtidige regenter i Europa blir kvinner.

Jeg har også hørt at "mennenes siste skanse nå er brutt"! Faktumet er at det er leeenge siden skansen ble dét!

Jeg forstår også at denne feminismen har en AGENDA, som de fleste av dere hadde avskydd, hadde dere kjent de historiske fakta! Feminisme har INGENTING med likhet og menneskeverd å gjøre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postmannen : Ro deg litt ned da...

Dette er en gratulasjonstråd til den lille Prinsessen + foreldre og familien.

Ikke en diskusjon om femninsme.

Jeg synes det er flott at det ble en jente og det skal bli spennende å få vite navnet + se de første bildene :D

:bursdag::bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postmannen : Ro deg litt ned da...

Dette er en gratulasjonstråd til den lille Prinsessen + foreldre og familien.

Ikke en diskusjon om femninsme.

Jeg skjønner selvsagt poenget ditt, men hvorfor har du ikke skrevet dette til alle dem som mener at jentungen til kronprinsparet er "redningen for likestillingen" (sort of)? Hvorfor skal du pirke på det jeg har skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Postmannen :

Jeg pirker i det du har skrevet fordi du hisser deg opp over folk som faktisk setter pris på at det ble en jente - og dermed kan bli regjerende dronning i Norge. Det er en del år siden sist, skjønner du.

Å kalle folk nazi-feminister blir bare for dumt, og jeg foreslår at du kan ta det nærmere opp i en annen tråd.

Jeg mener ikke at det er "redningen for likestillingen" - ( men det er virkelig på tde at det er sjanse for en regjerende dronning i landet )

og jeg gidder selvfølgelig ikke skrive det til alle - det kan vel du gjøre pr pm om det er så viktig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Postmannen :  

Jeg pirker i det du har skrevet fordi du hisser deg opp over folk som faktisk setter pris på at det ble en jente - og dermed kan bli regjerende dronning i Norge. Det er en del år siden sist, skjønner du.

Nei, jeg hisser meg ikke opp over at det ble en jente, men jeg hisser meg opp over at feministene betrakter det som en slags "seier over hannkjønnet". Er det dette som er den nye likestillingsagendaen - å få flest kvinnelige regenter i Europa? :ler: (Fyhfhan!! :roll: )

Å kalle folk nazi-feminister blir bare for dumt, og jeg foreslår at du kan ta det nærmere opp i en annen tråd.

Du har trolig rett, men er du ikke enig i at en diskusjon blir utrolig likerettet, hvis man overhodet IKKE har lov til å berøre andre sider av et tema? Å kalle folk nazifeminister er faktisk ikke så dumt, for det er akkurat dét mange feminister er! Historisk sett så har de mange likheter og en slags felles agenda, nemlig det å "kvitte seg med noen".

Jeg mener ikke at det er "redningen for likestillingen" - ( men det er virkelig på tde at det er sjanse for en regjerende dronning i landet )

Spiller det noen rolle hvilket kjønn det ble? Blir regenten en bedre regent pga. kjønn? Jeg har ikke til dags dato opplevd at kvinnelige regenter gjør det noe bedre enn mannlige! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller det noen rolle hvilket kjønn det ble? Blir regenten en bedre regent pga. kjønn? Jeg har ikke til dags dato opplevd at kvinnelige regenter gjør det noe bedre enn mannlige! :roll:

For meg spiller det en rolle hvilket kjønn det ble. Om det blir en regent blir det en kvinnelig en og det er ikke så tradisjonelt i Norge om du har fulgt på kongehusets historie i Norge. Kjønn er tydeligvis viktig for deg også da du valgte å begynne denne debatten i gratulasjons tråden. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig å se at det bites på tråden til den derre Postman :lol: !

La oss heller være glad på Kronprinsparets vegne, de fikk tross alt et velskapt barn.

GRATULERE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til gratulantene! :bursdag:

Så nå kan jo alle dere som har guttebarn i passende alder, eller får guttebabyer de nærmeste årene drømme om å få en dronning til svigerdatter... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg slenger meg inn blandt gratulasjonene her jeg også!

Jeg håper det blir Ingrid jeg. Eller at de går helt utenom kongelige navn,og kaller barnet noe annet! Noe ikke "kongelig"

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

En liten prinsesse

:blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp:

:tommel::tommel::tommel::tommel::tommel::tommel::tommel:

GRATULERER DE NYBAKTE FORELDRENE SÅ MYE :vinke::vinke::vinke:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen::velkommen:

:tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil::tommelsmil:

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

:enig::enig::enig::enig::enig::enig::enig::enig::enig::enig:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

-Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...