AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Har planer om å ta restylane i leppene til sommeren. Da blir det enten på klinikk Stokkan eller Elipseklinikken i Trondhei. Ser de har nøyaktig like priser. Men mitt spørsmål er; får jeg velge selv hvor mye jeg vil ta? For en sprøyte med 0.5 ml koster 2500 og 1ml koster 3500. Lønner seg jo mest å ta 1ml da. Men kan de nekte meg det, siden det er første gang jeg tar det osv.? Jeg har veeeldig små lepper, så det vil nok uansett ikke bli så dramatisk resultat. Med 1ml vil de kanskje bli litt mer tilnærmet normale lepper, ikke oversized!
Gjest Hannah Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Hei. Jeg har holdt på nå med dette i noen år og gjort det på to forskjellige steder. Har aldri fått kunne valgt selv hvor mye jeg vil ta, men har hver gang fått 1ml. Sylepleieren kommer nok til å spørre deg hva du ønsker å utfører det etter ønsket ditt. Men jeg vil anbefale deg juvederm. Er så å si det samme, bare juvederm er nyere på markede og har bedøvelse i seg. Er jo ikke akkurat smertefritt, så er godt det er bedøvelse i juvederm. Når man tar restylane, kan man få bedøvelsesprøyte først, men det er jo ikke nødvendig når juvederm har allerede i seg Er super fornøyd, men er jo blitt helt avhengi Lykke til! Å håper du blir like fornøyd som jeg er
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Hei. Jeg har holdt på nå med dette i noen år og gjort det på to forskjellige steder. Har aldri fått kunne valgt selv hvor mye jeg vil ta, men har hver gang fått 1ml. Sylepleieren kommer nok til å spørre deg hva du ønsker å utfører det etter ønsket ditt. Men jeg vil anbefale deg juvederm. Er så å si det samme, bare juvederm er nyere på markede og har bedøvelse i seg. Er jo ikke akkurat smertefritt, så er godt det er bedøvelse i juvederm. Når man tar restylane, kan man få bedøvelsesprøyte først, men det er jo ikke nødvendig når juvederm har allerede i seg Er super fornøyd, men er jo blitt helt avhengi Lykke til! Å håper du blir like fornøyd som jeg er Hvorfor får man ikke velge selv egentlig? Det må jo være ett fett for de om man vil ha stoore lepper liksom?
Gjest Anonym Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Fraråder deg alle kopier av restylande-da spesielt juvederm! Den eneste filleren som ikke klumper er Restylane! Alle de andre prøver å kopiere restylane uten å lykkes,tar du en av billigkopiene så risikerer du å ende med klumper i huden-som i verstefall aldri blir borte. Hilsen hudterapeut
Gjest Anonym Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Fraråder deg alle kopier av restylande-da spesielt juvederm! Den eneste filleren som ikke klumper er Restylane! Alle de andre prøver å kopiere restylane uten å lykkes,tar du en av billigkopiene så risikerer du å ende med klumper i huden-som i verstefall aldri blir borte. Hilsen hudterapeut
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Fraråder deg alle kopier av restylande-da spesielt juvederm! Den eneste filleren som ikke klumper er Restylane! Alle de andre prøver å kopiere restylane uten å lykkes,tar du en av billigkopiene så risikerer du å ende med klumper i huden-som i verstefall aldri blir borte. Hilsen hudterapeut Har ikke ålaner om å ta noe annet enn restylane uansett, men takk for tips:)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Noen fler som vet om man får velge selv eller ei?
tøydokka Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 ja, det får du! Med mindre ditt valg er helt ekstremt, og opplagt ikke vil bli pent.
Gjest gejst Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 For noe tull! Har tatt Juvederm mange ganger og fått et perfekt naturlig resultat uten klumper. Mange leger som foretrekker juvederm fremfor restylane. Og det er ikke billige kopier- et er DET SAMME stoffet
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 jeg har sett damer som har tatt juvaderm blå merker rundt hele. ville aldri tatt det selv eller anbefalt andre det. hørt og lest for mye fælt. Anonymous poster hash: ea050...cfa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå